Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. desember 2015

Jeg sendte enda en e-post til Domstoladministrasjonen

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Vedrørende spørsmål om oppløsing av sameie

Erik Ribsskog Tue, Dec 29, 2015 at 9:03 PM

To: "Pedersen, Karianne"
Cc: "drammen.tingrett" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, Postmottak Sivilombudsmannen , kommunepost@drmk.no, "HRET (postmottak)" , "bjorn.humblen"
Hei igjen,

når det gjelder den byggesaken, til min far og hans samboer, i Drammen.

Så nevnes det ikke, at de bor, på skrått over gaten, for Drammen brannstasjon.

Og det kan være grunnen, til at de lurer på dette, med parkering, osv.

Haldis sin datter Christell, har en halvbror Bjørn Humblen, som er i
johanitterordenen, (har jeg lest, i Aftenposten sitt tekstarkiv).

Så her kan det være den ordenen som tuller eventuelt, (hvis de også
har brannfolka med seg).

Noe sånt.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-12-29 20:39 GMT+01:00
Subject: Re: Vedrørende spørsmål om oppløsing av sameie
To: "Pedersen, Karianne" <karianne.pedersen@domstol.no>
Cc: "drammen.tingrett" <drammen.tingrett@domstol.no>,
Postmottak@domstoladministrasjonen.no, Postmottak Sivilombudsmannen
<postmottak@sivilombudsmannen.no>, kommunepost@drmk.no, "HRET
(postmottak)" <post@hoyesterett.no>


Hei,

jeg kan også ta med om.

At de er visst også ugreie, mot min far Arne Mogan Olsen og hans
samboer Haldis Humblen, i Drammen.

(Mens Haldis sin datter Christell er de visst greiere mot).

Kan det være at det tullet, fra Drammen tingrett, er noe i forbindelse
med, at min fars samboer Haldis Humblen, ikke får lov til, å bygge?

Erik Ribsskog


2015-10-20 13:54 GMT+02:00 Pedersen, Karianne <karianne.pedersen@domstol.no>:
> Jeg viser til din e-post sendt den 7. oktober 2015, vedrørende din kontakt
> med Drammen tingrett i anledning en sameiesak.
>
>
>
> Domstoladministrasjonen har det overordnede forvaltningsansvaret for
> domstolene i Norge. Domstoladministrasjonen har ingen myndighet i
> enkeltsaker og kan heller ikke kommentere konkrete saker som er behandlet i
> domstolene. Dette innebærer at det ikke har hensikt for deg å komme til
> Trondheim og Domstoladministrasjonen i anledning denne saken.
>
>
>
> Jeg gjør for ordens skyld oppmerksom på at sameieloven regulerer hvordan
> oppløsing av sameie skal skje. Du finner loven på www.lovdata.no. Jeg gjør
> også oppmerksom på at muligheten for å oppløse et sameie i noen tilfeller
> kan være begrenset som følge av for eksempel avtale.
>
>
>
> Jeg vil anbefale at du søker juridisk bistand for å få vurdert din sak, samt
> rådgivning til hvordan du kan gå frem med kravet ditt. Du finner en oversikt
> over advokater på www.advokatenhjelperdeg.no. Det finnes også enkelte
> gratistilbud. Det er advokatvakter i de fleste kommuner. Dette innebærer
> gratis veiledning i inntil en time. Det finnes også studentdrevne
> rettshjelptiltak, som for eksempel Juss-Buss.
>
>
>
>
>
>
>
> Med vennlig hilsen
>
>
>
> Karianne Pedersen
>
> seniorrådgiver
>
> rettsenheten
>
>
>
> Domstoladministrasjonen, Postboks 5678 Sluppen, 7485 Trondheim
>
> telefon + 47 73 56 70 63
>
> e-post: karianne.pedersen@domstol.no
>
>
>
> www.domstol.no
>
> www.jordskifte.no
>
>
>
>
>
>
>
> ArkivReferanse:#e2c55a802c0e467eb5c646dbddb11bab2015000001#ACOS.WEBSAK#

3 attachments

img120.jpg
234K

img121.jpg
262K

haldis sin datter christell fikk lov til å bygge.jpg
162K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter