Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. desember 2015

Jeg sendte en e-post til Domstoladministrasjonen

Erik Ribsskog

Vedrørende spørsmål om oppløsing av sameie

Erik Ribsskog Tue, Dec 29, 2015 at 8:39 PM

To: "Pedersen, Karianne"

Cc: "drammen.tingrett" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, Postmottak Sivilombudsmannen , kommunepost@drmk.no, "HRET (postmottak)"
Hei,

jeg kan også ta med om.

At de er visst også ugreie, mot min far Arne Mogan Olsen og hans
samboer Haldis Humblen, i Drammen.

(Mens Haldis sin datter Christell er de visst greiere mot).

Kan det være at det tullet, fra Drammen tingrett, er noe i forbindelse
med, at min fars samboer Haldis Humblen, ikke får lov til, å bygge?

Erik Ribsskog


2015-10-20 13:54 GMT+02:00 Pedersen, Karianne <karianne.pedersen@domstol.no>:
> Jeg viser til din e-post sendt den 7. oktober 2015, vedrørende din kontakt
> med Drammen tingrett i anledning en sameiesak.
>
>
>
> Domstoladministrasjonen har det overordnede forvaltningsansvaret for
> domstolene i Norge. Domstoladministrasjonen har ingen myndighet i
> enkeltsaker og kan heller ikke kommentere konkrete saker som er behandlet i
> domstolene. Dette innebærer at det ikke har hensikt for deg å komme til
> Trondheim og Domstoladministrasjonen i anledning denne saken.
>
>
>
> Jeg gjør for ordens skyld oppmerksom på at sameieloven regulerer hvordan
> oppløsing av sameie skal skje. Du finner loven på www.lovdata.no. Jeg gjør
> også oppmerksom på at muligheten for å oppløse et sameie i noen tilfeller
> kan være begrenset som følge av for eksempel avtale.
>
>
>
> Jeg vil anbefale at du søker juridisk bistand for å få vurdert din sak, samt
> rådgivning til hvordan du kan gå frem med kravet ditt. Du finner en oversikt
> over advokater på www.advokatenhjelperdeg.no. Det finnes også enkelte
> gratistilbud. Det er advokatvakter i de fleste kommuner. Dette innebærer
> gratis veiledning i inntil en time. Det finnes også studentdrevne
> rettshjelptiltak, som for eksempel Juss-Buss.
>
>
>
>
>
>
>
> Med vennlig hilsen
>
>
>
> Karianne Pedersen
>
> seniorrådgiver
>
> rettsenheten
>
>
>
> Domstoladministrasjonen, Postboks 5678 Sluppen, 7485 Trondheim
>
> telefon + 47 73 56 70 63
>
> e-post: karianne.pedersen@domstol.no
>
>
>
> www.domstol.no
>
> www.jordskifte.no
>
>
>
>
>
>
>
> ArkivReferanse:#e2c55a802c0e467eb5c646dbddb11bab2015000001#ACOS.WEBSAK#

3 attachments

img120.jpg
234K

img121.jpg
262K

haldis sin datter christell fikk lov til å bygge.jpg
162K

PS.

Her er vedleggene:

img120

img121

haldis sin datter christell fikk lov til å bygge

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter