Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. desember 2015

Mer fra Facebook

mer fra facebook tomt

PS.

Her er mer om dette:

Du og Marianne Bråten Skinnes har ikke kontakt på Facebook
Forhandler hos Forever Living Products og Helsesekretær hos Legene Hjortaas
Gikk på Hønefoss videregående skole
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    09:32
    Erik Ribsskog

    Hei,
    beklager igjen, hvis det blir mange meldinger.
    Men jeg søkte litt om huset, til bestemor Ågot, på Seeiendom.no, her om dagen.
    Og så svingte jeg en tur, nedom hytta til Margit og Anne, mens jeg var i farta, liksom.
    Og så rar hyttetomt, som din mormor Bjørg Bråten og din grandtante Inger Thoresen har.
    (Døtrene til Margit, (min farmors søster), var vi vel enige om, at Bjørg og Inger var/er).
    Den tomta er jo helt rund.
    Var de så glad i appelsiner, eller noe?
    Min farfar Øivind, (bestemor Ågot, (som var søster av din oldemor Margit), sin ektemann), 'babla' en gang, (som min lillesøster Pia og jeg var der), om: 'Østenfor sol og vestenfor måne'.
    Noe sånt.
    Og min lillesøster Pia, er så glad i fullmånen, har hu sagt mange ganger.
    (Blant annet, så var det sånn, at hu ikke ville bli med, min far og meg, og levere en køyeseng, en gang, i Drammen.
    Og så fikk min far og jeg mat der, var det vel.
    Og så fikk denne familien sjokk, da de hørte det, at Pia var i bilen.
    For de var så elskverdige liksom, og faren min og jeg, fikk liksom ikke fram et ord, da.
    Og vi fikk vel ikke fortalt det, at Pia var så glad i, å sitte i bilen, og beundre fullmånen).
    Men det har nok Pia, etter Margit og Anne, da.
    Siden at de også var så glad i fullmånen, at de fikk seg en rund hyttetomt.
    Eller er det sånn, at folka hos Kartverket, (i Hønefoss), har drekki på jobb, liksom.
    Hvem vet.
    Sender med bilde av tomta ihvertfall, som jeg fant, på seeiendom.no, her om dagen.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

PS 2.

Her er vedlegget:

hytta til margit og anne

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter