Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. desember 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
FW: Fwd: Klage/Fwd: Frøken, vet du hvordan bidronninger vaksinerer barna sine? Se svaret her
Erik Ribsskog     Sun, Dec 20, 2015 at 2:36 AM
To: kundeservice@bonnier.no
Cc: juridisk , bonnierpublications@bonnier.dk
Hei,

hvis dere finner ut, hvem synderne er, så får dere sende om det, til
Datatilsynet.

For om denne 'berme-personen' heter Bjarte Bjartesen eller Petter
Pettersen, det er et fett, for meg, liksom.

Så det er det bare å sende om, til Datatilsynet, når dere finner ut,
hvem det er, som kødder.

Så vet nok de hva de skal gjøre med det.

Og så håper jeg, at dere slutter å sende meg, dere 'dritt', (må jeg
kalle det), per e-post og vanlig post.

Jeg vil ikke ha mer søppel fra dere.

For jeg får så mye sånt.

Så ikke mer e-poster eller brev/magasiner nå, takk.

Erik Ribsskog


2015-11-23 10:21 GMT+01:00  :
> Hei Erik,
>
> Takk for din henvendelse,
>
> Dette abonnementet er bestilt via internett i ditt navn. Om du ikke har
> bestilt dette er det noen andre som har bestilt i ditt navn.
>
> Vi har avsluttet abonnementet og slettet kravet. Vi setter deg på
> sperreliste slik at du selv må ringe inn om du ved senere anledninger ønsker
> abonnement hos oss.
>
> Vedvarer problemene, anbefaler vi deg og anmelde saken.
>
> Med vennlig hilsen
>
> Anette Olsson
>
> Kundeservice
>
> Vennligst ikke slett tidligere e-post korrespondanser
>
> ______________________________________
>
> From: fragor@bonnier.dk
>
> Sent: 2015-11-18 09:33
>
> To: kundeservice@bonnier.no
>
> Subject: Fwd: Klage/Fwd: Frøken, vet du hvordan bidronninger vaksinerer
> barna sine? Se svaret her
>
> Tack för Ditt mail,
>
> Med vänlig hälsning,
>
> Malin Berglund
>
> Kundtjänst
>
> --------- Cention Contact Center - Original message ---------
>
> Errand: #1233850
>
> From: Kundeservice Bonnier (kundeservice@bonnier.no)
>
> Sent: 2015/11/16 09:10
>
> To: BP SE
>
> Subject: Fwd: Klage/Fwd: Frøken, vet du hvordan bidronninger vaksinerer
> barna sine? Se svaret her
>
>
>
> Receptionen
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Bonnier Publications A/S
>
> Strandboulevarden 130
>
> DK-2100 Copenhagen
>
> +45 39 17 20 00 Phone
>
>
>
>   ---------- Forwarded message ----------
>
> From: Erik Ribsskog < eribsskog@gmail.com >
>
> Date: 2015-11-14 7:53 GMT+01:00
>
> Subject: Klage/Fwd: Frøken, vet du hvordan bidronninger vaksinerer barna
> sine? Se svaret her
>
> To: juridisk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter