Klage/Fwd: Meld deg på automatisk kortbetaling
Erik Ribsskog
To: juridisk
Cc: abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, bonnierpublications@bonnier.dk, kundeservice@bonnier.no
Hei,
dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ----------
From: Abonnement BO BEDRE
Date: 2015-11-21 6:32 GMT+01:00
Subject: Meld deg på automatisk kortbetaling
To: Erik Ribsskog
Slipp bryet med giro.
Meld deg på automatisk kortbetaling!
Vi har lagt merke til at du har valgt å betale BO BEDRE med giro. Hvorfor ikke velge en mye enklere løsning, hvor du både sparer tid og miljøressurser? Meld deg på automatisk kortbetaling, og slipp bryet med giro!
Meld deg på automatisk betaling!
SLIK GJØR DU
1. Klikk på 'Meld deg på her'.
2. Logg inn med abonnements- og postnummeret ditt.
3. Meld deg på automatisk kortbetaling.
Automatisk kortbetaling, den enkleste måten å betale abonnementet på. Etter du har betalt introduksjonstilbudet, blir abonnementet trukket løpende fra kortet ditt, og du unngår å bruke tid på manuell girobetaling.
Betalingen vil alltid fremgå på kontooversikten din, og du kan til enhver tid melde deg av automatisk kortbetaling hvis du ønsker å skifte til en annen betalingsform.
Med vennlig hilsen
Kundeservice
Abonnementsnummer:
4818517916
Adresse:
Drammensveien 507
1363 Høvik
Jeg ønsker ikke flere e-postmeldinger i forbindelse med abonnementet mitt
Bonnier Publications International