Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. desember 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: - Må samarbeide til innkjøpernes beste | 16 nye avtaler i Moteforum
Erik Ribsskog     Sat, Dec 19, 2015 at 2:15 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Tekstilforum
Date: Thu, Dec 17, 2015 at 9:44 PM
Subject: - Må samarbeide til innkjøpernes beste | 16 nye avtaler i Moteforum
To: eribsskog@gmail.com



   
   
   

   

   

    Cxense Display    

   
- Må samarbeide til innkjøpernes beste
Den nye styreformannen i Moteforums senterforening, Bror William Stende, maner til samarbeid mellom...
Les mer
   

    Cxense Display    

   
16 nye avtaler i Moteforum
- Sparebank 1 Forsikring jobber aktivt med det nye konseptet for Norsk Moteforum og signerer nye...
Les mer
   
   
MOTEI samler moteinformasjon
MOTEI har samlet all informasjon om den norske moteindustrien på ett sted for å hjelpe brukeren å...
Les mer
   

    Cxense Display    

   
Kan handle lokalt og på nett
Det er mulig å handle i lokale butikker selv om du handler årets julegaver på nett. Enten ved å...
Les mer
   
   
Årets leverandør
Hvem er Norges beste leverandør? Det avgjør DU! Stem fram din favorittleverandør i Tekstilforums...
Les mer
   

    Cxense Display    
    Cxense Display    
    Cxense Display    

   
DK Company selger Creamie
DK Company vil konsentrere seg om voksenmerker og selger barnemerket Creamie til Brands4Kids.
Les mer
   
   
Et løft for bransjen?
LEDER: Dette kan bli et skikkelig løft for bransjen! Dette var en entusiastisk, begeistret...
Les mer
   

    Cxense Display    
Besøksadresse

Ask media
Grøset Herregård
2265 Namnå
   
Kontakt

Sentralbord: Tlf. 46 94 10 00
Redaksjon: Tlf. 909 12 121
Abonnement: Tlf. 46 94 10 00
Annonser: Tlf. 951 02 992
Du får denne e-posten fordi du er kunde/samarbeidspartner eller på våre nettsider har gitt samtykke til å motta informasjon fra Tekstilforum
Meld deg av nyhetsbrev     Se nyhetsbrevet i nettleser

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter