Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. desember 2015

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [Ticket#37156687] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog     Sat, Dec 19, 2015 at 2:53 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Telio kundeservice
Date: 2015-11-28 17:00 GMT+01:00
Subject: [Ticket#37156687] Din melding er mottatt av Telio
To: e.ribsskog@gmail.com


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 37156687 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du
ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra
Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved
stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre
behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på:
http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har
tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på
denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Hei. Fakturaen min er for lav. Kan dere fikse dette?

Mvh. Frøken Erika Ribsskog


Saksnummer: 37156687



Engelsk tekst:

In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 37156687. Please, find your message enclosed below.

In order for us to provide the best possible customer service, it is
essential that you keep the subject header unchanged when replying to
an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In
times of increased demand, however, processing time may be somewhat
longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian
at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your
subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if
you should have any additional information, we kindly ask you to let
us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Hei. Fakturaen min er for lav. Kan dere fikse dette?

Mvh. Frøken Erika Ribsskog


Saksnummer: 37156687

Bloggarkiv