Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 3. februar 2016

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Winter Wellness with LCI
Erik Ribsskog     Wed, Feb 3, 2016 at 7:03 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: LCI at The Center
Date: Tue, Feb 2, 2016 at 4:02 PM
Subject: Winter Wellness with LCI
To: Erik Ribsskog


View this message online
   
               
Support Our Work


Welcome to the Lesbian Cancer Initiative's (LCI) next cycle of programming at The Center!
LCI

Winter Wellness with the Lesbian Cancer Initiative
Thursday, February 18
4-8 p.m.

Featuring:

    YCat Yoga Therapy for Cancer with the Integral Yoga Institute. The session will include Yoga Nidra, a deep-relaxation technique, and is accessible to all body types and levels of practice.
    Aromatherapy with Amy Anthony of A.roma in NYC. The session will include samples, information about aromatherapy and mindful breathing techniques.

Free; registration required. Dinner will be served. To register or for more information, call 646.358.1703 or email lci@gaycenter.org. Open to all lesbians, bisexual women and transgender individuals with a cancer diagnosis, as well as their friends, caregivers, family and loved ones.

Living Well with a Cancer Diagnosis
Wednesdays, March 2- April 20
An eight-week support group and workshop series for LBT women over 30 years of age.

LBT Weekly Wellness Workshop
4:30-5:30 p.m.
Topics include Oncology Massage, Creative Writing, Dance Therapy and Cancer Patients' Rights.

LBT Cancer Support Group
5:30-6:30 p.m.
Attendees will discuss the broad impact of cancer, resiliency, managing emotions, sexuality and relationships, navigating treatment, making decisions and working with your health care team.

Participation is free, and intake is required. For more information or to schedule an intake, call 646.358.1703 or email lci@gaycenter.org. 

Also Coming Up At The Center

Love Yourself, Love Your Health!
Health Screening Fair
Thursday, February 18
5-8 p.m.

Get screened and access resources for cholesterol, glucose, blood pressure, body mass index, nutrition, smoking cessation, allergies, palliative care/pain management, hearing and vision. Speak with a professional about transgender services, individual fitness consultations, primary care services and HIV prevention.

And don't miss the chance to meet Courtney Paul of Bravo's new series "Workout New York & CPX - The Courtney Paul Xperience" for tips on exercise and health!

Questions? Email centerfamilies@gaycenter.org.

Visit LCI on Facebook!

Subscribe | Privacy Policy | Unsubscribe
The Lesbian, Gay, Bisexual & Transgender Community Center
208 W 13 St, New York, NY 10011 | gaycenter.org

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter