Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 3. februar 2016

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kjære Frøken Demaskulerte Erik Ribsskog. Få 15% rabatt på mat til kampen i kveld
Erik Ribsskog     Wed, Feb 3, 2016 at 8:21 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: JUST EAT
Date: 2016-01-29 14:09 GMT+01:00
Subject: Kjære Frøken Demaskulerte Erik Ribsskog. Få 15% rabatt på mat til kampen i kveld
To: Frøken Demaskulerte Erik Ribsskog


Gresk, Italiensk, Fransk, Japansk, Tyrkisk...
Kan du ikke se bildet? Klikk her!
JUST EAT
   

Bestill | App
Klar til kamp - 15% rabatt
Prøv noe nytt til kampen

Vi har mat til enhver anledning og ethvert selskap. Gå på oppdagelse blant mange forskellige restauranter og prøv noe nytt til kveldens håndball kamp og få 15% RABATT på din takeaway.

Inntast koden under når du bestiller på JUST EAT.

Velg for eksempel gresk:
Mange kjente retter stammer fra Hellas' gammelgreske kjøkken, og på tross av at det er lang tid siden rettene ble laget for aller første gang, er det ikke mange av dem som har endret seg stort. En av de aller viktigste ingrediensene i det greske kjøkken er oliven – enten de blir servert i salater eller på spyd som aperitiff. I tilberedningen av slike retter brukes det ofte friske krydder som basilikum, kanel og hvitløk. Rettene blir dog aldri laget spesielt sterke, så de passer til de fleste ganer.

Følgende er noen av de velkjente smaksopplevelser som har vunnet nordmenns hjerter:
♥ Tzatziki: Et friskt og godt supplement til enhver gresk rett, bestående av yoghurt med hvitløk og agurk
♥ Moussaka: En deilig gratinert matrett med poteter, aubergine, hakket oksekjøtt og ostesaus
♥ Gresk salat: Den tradisjonelle salaten med oliven og olje


Bestill til kampen og vær klar til i Kveld!
Gjelder 1 gang pr. bruker t.o.m. mandag d. 01. feb.

KAMP15
   
BESTILL NÅ
   
Tar sulten deg? Bestill mat i en fei
Pizza

Pizza
Curry

Indisk
Chinese

Sushi
Kebab

Burger
   
Best vurdert i 1363
   
   
Nye Restauranter i 1363
   
JUST EAT

Facebook Twitter Google+ Instagram Youtube

www.just-eat.no | info@just-eat.no

23962577 | JUST EAT.no | AS – Sandakerveien 116, 0484 Oslo.

Hvis du framover ikke ønsker å motta informasjon fra JUST EAT om personlig tilpassede tilbud og rabatter, så vennligst klikk her for å tilpasse dine ønsker eller framelde deg fra vårt nyhetsbrev.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter