Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 7. april 2016

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: We made a teeny tiny mistake in our last email
Erik Ribsskog     Thu, Apr 7, 2016 at 9:42 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Cow & Gate
Date: Thu, Mar 10, 2016 at 8:36 PM
Subject: We made a teeny tiny mistake in our last email
To: Erik Ribsskog


    Oops! Sorry for the mix-up.    
    Can't see this email? Click here to view it in your browser.         Unsubscribe and close my account    
Banner
   
Our pouches, slices and pieces mix-up
   
    Remember the email we sent you on the 8th March, introducing the Super Yummies, our new range of toddler snacks? Well, we made a little mistake in our product listings. Don’t worry, they are all still available, but you may have seen that we mixed up our pouches with our slices and pieces. Hopefully we didn’t cause too much confusion, but just in case, we’ve cleared things up below!    




    The Super Yummies range    
    Breadsticks    
    •  spinach breadsticks    
    •  tomato & herb breadsticks    
    Pouches    
    •  apple & forest fruits yoghurt    
    •  strawberry, kiwi & banana squeeze    
    •  mixed berries & coconut squeeze    
    Rice cakes    
    •  pear & berries rice cakes    
    •  apple & orange rice cakes    
    Slices and pieces    
    •  beetroot & parsnip slices (36+ months)    
    •  strawberry & yoghurt pieces (36+ months)    
    •  banana & yoghurt pieces (36+ months)    
Banner

="Banner"
    Find us on Facebook         Find us on Facebook         Find us on Twitter         Find us on Twitter         Find us on YouTube         Find us on YouTube    









   
   
       
   
Unsubscribe and close my account
   

       
   
   
       
   
Visit our website
   

       
   
   
       
   
Update my details
   

       
   
   
    This information is being sent to you in response to your individual request for information by email from Cow & Gate. If any of your details have changed, such as your postal or email address, your due date or baby’s date of birth, please update your details. This will help us give you the most relevant advice for your stage.

You can also unsubscribe & close your account at any time.

Breastfeeding is best for babies and provides many benefits. It is important that, in preparation for and during breastfeeding, you eat a healthy, balanced diet. Combined breast and bottle feeding in the first weeks of life may reduce the supply of your own breastmilk, and reversing the decision not to breastfeed is difficult. The social and financial implications of using an infant milk should be considered. Improper use of an infant milk or inappropriate foods or feeding methods may present a health hazard. If you use an infant milk, you should follow the manufacturer’s instructions for use carefully – failure to follow the instructions may make your baby ill. Always consult your doctor, midwife or health visitor for advice about feeding your baby.

This email has been sent on behalf of Nutricia Ltd; registered company number 00275552, registered address Newmarket Avenue, White Horse Business Park, Trowbridge, Wiltshire, BA14 0XQ.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter