Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. april 2016

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Påskegiveaway + Slående gulvideer for interiør
Erik Ribsskog     Mon, Apr 4, 2016 at 2:28 PM
To: juridisk
Cc: newvoga@voga.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: VOGA.com
Date: 2016-03-22 18:26 GMT+01:00
Subject: Påskegiveaway + Slående gulvideer for interiør
To: eribsskog@gmail.com


Inspirasjon til dine gulv   |   Kan du ikke lese denne e-posten? Klikk her
VOGA

•    Prismatch     •   10 års garanti   •   Topp kvalitet    •   Gode tilbud


BESTSELGERE   STOLER    BORD    SOFAER   NYTT     BELYSNING    MER    BESTILL PRØVER

Feilfrie gulv

Svarte gulv - Dype og dramatiske

       

Dykk ned i en dramatisk atmosfære ved å bruke svarte gulv for å kommandere dekorasjonen. Slående møbler og mørke farger skaper med sikkerhet en teatralsk stil i ditt hjem. Å bruke et monokromt fargevalg er en utmerket måte å gjøre at fremtredende stykker skiller seg ut mot kontrastene i hvite vegger. Det gir også mulighet for fargene fra malerier, blomster og myke møbler å fremheves.
       

Barcelona Sjeselong

Mies Van Der Rohe
       

Wassily Stol

Marcel Breuer

Hvite gulv - Rene og klare

       

For å maksimere naturlig lys og skape et rom som ser friskt ut, kan hvite gulv bidra til å bygge opp utseendet på en ren plass. Når du ønsker å fokusere på luksusdesign og elegante stykker som Diamond Chair av Harry Bertoia, trenger du en enkel farge palett. Hvite overflater reflekterer mer lys, og det å omfavne naturlige toner vil gjøre interiøret mindre hektisk og mer fredelig.
       

Diamant Stol

Harry Bertoia
       

DSW Eames Stol

Charles Eames

Tregulv - Skandinavisk utseende

       

Tregulv og bare gulvplanker skape et rustikt utseende som er perfekt for skandinavisk chic stil. Det er et naturlig og økologisk grunnlag for uttrykksfulle stoler som Egget og mer moderne tilbehør som PK33 krakk. Myke linjer og moderne materialer lager en vakker kontrast med naturlig tregulv og gir et trendy minimalistisk utseende.
       

PK33 Krakk

Poul Kjærholm
       

Egget

Arne Jacobsen

       
       

For en sjanse til å vinne en svart anilinskinn Egget stol, med kantsøm, denne påsken,

er det bare å fylle ut skjemaet nedenfor og du kan vinne din egen Arne Jacobsen-inspirerte Egget.
Bestsellers
       
Chairs
       
Lighting
       
Accessories

       

       
       

Noen spørsmål?

Vi ønsker å høre fra deg! Kontakt vårt vennlige kundeservice-team på:

info.no@voga.com
       
       

       
       

Dette er ikke til å gå glipp av!

Legg til info.no@voga.com i din kontaktliste for å forsikre deg om at du ikke går glipp av eksklusive tilbud og stylingstips fra VOGA.com
       

       
       

Denne e-posten er sendt til eribsskog@gmail.com.

Om du ikke ønsker å motta våre nyhetsbrev, fulle av stilnyheter og spesialtilbud, klikk her for å melde deg av.

Klikk her for å se våre vilkår og betingelser

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter