Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 26. mai 2016

Mustafa liker ikke å ta flaskebordet

mustafa liker ikke

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/05/fler-mobilbilder_36.html

PS.

Han Knut, eier visst fler Bunnpris-butikker, (la jeg merke til, for jeg søkte på nettet, etter andre Bunnpris-butikker, siden at de ansatte, på Bunnpris Bislett, lukta så vondt, sist gang jeg var der).

Så det er mulig, at det er Knut, som har vært stressa, da han skrev, denne plakaten.

(Siden at han skrev: 'Forståelse _på_ dette'.

Istedet for: 'Forståelse _for_ dette'.

Noe sånt).

Hvis ikke Knut tuller da, og vil, at 'Mustafa-medarbeiderne' hans, skal få kjeft.

(Hvem vet).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Da jeg bodde, i Jegersborggate 16, (hos mora mi), i Larvik sentrum, fra våren 1978 til høsten 1979.

Så var det ei dame, (som tok inn katta vår), som het Hjørdis Landhjem, som hadde kolonial-butikk, i nabo-kvartalet, (i Jegersborggate).

Og hu ville ikke, gi penger, for tomflasker, (husker jeg).

Men man måtte kjøpe noe, (som for eksempel godteri eller is), da.

Men den regelen, var hu aleine om, (i Larvik), sånn som jeg husker det.

Og det er vel sånn, at det finnes lover/regler, (i Norge), som sier, at butikkene, ikke kan nekte, å gi penger, for tomflasker.

Og de samme reglene, sier vel også det, at butikkene ikke kan nekte, å ta imot tomflasker.

(Noe sånt).

Men nøyaktig hva disse reglene sier, det veit jeg ikke.

(For jeg kan ikke de reglene, på rams, liksom).

Men det blir litt rart, med sånne plakater, (må jeg si).

Det blir litt 'harry' liksom, (må man vel si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter