Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. juni 2016

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Kundeservice
Erik Ribsskog     Thu, Jun 23, 2016 at 9:10 PM
To: kundeservice@bonnier.no
Cc: Norsk Presseforbund , juridisk , bonnierpublications@bonnier.dk
Hei,

Den kjøper jeg ikke, dessverre.

Hvis man sender et brev, til noen, og så skal de da si, at det brevet kunne vært sendt, av hvem som helst.

Det er ikke normen, vil jeg si.

Så dette ønsker jeg nok, at skal sendes opp, til en overordnet hos dere, for en ny vurdering.

Erik Ribsskog


2016-06-23 17:06 GMT+02:00 :

    Takk for din henvendelse,

    HeiJag hoppas att det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

    Anlednignen till varför det endast är polisen som kommer få veta IP adress som detta kom i från är för av säkerhetsskäll så att inte bara vem som helst som säger sig heta Erik Ribsskog kan komma åt de uppgifterna.

    Ditt namn och adress och spärrats i vårat system så det kommer inte gå att lägga upp en prenumeration ens om du själv skulle ringa in till oss.

    För att gå vidare med dettta ärende så är det polisen som komemr ta kontakt med oss och vi ger de alla uppgifter vi har, sen vilka uppgifter de kan eller får ge ut till dig efter det är upp till polisen.

    Ha en riktig fin dag!

    Har du andre spørsmål kan du svare på denne e-posten uten å slette tidligere korrespondanser.

    Med vennlig hilsen

    BONNIERS KUNDESERVICE

    Anton Boethius

    Kundebehandler

    ______________________________________

    From: eribsskog@gmail.com

    Sent: 2016-06-22 08:40

    To: kundeservice@bonnier.no

    CC: juridisk@datatilsynet.no;pfu@presse.no

    Subject: Re: Kundeservice

    Hei,

    ok, så jeg skal altså ikke få lov til, å få vite, hva som har skjedd.

    Det høres rart ut, synes jeg.

    Det er noe som heter åpenhet i samfunnet, (for å si det sånn).

    Og jeg har også rett til, å få vite, (mener jeg), hva dere har tenkt til, å gjøre, for å hindre, at noe lignende, skal skje igjen.

    Så jeg må nesten be om, at denne saken, sendes til en overordnet, (hos dere), for en ny vurdering.

    Erik Ribsskog

    2016-04-12 15:24 GMT+02:00 kundeservice@bonnier.no>:

    > Abonnementene er stryket. Vil forsøke å finne ut hvem som driver å

    > bestiller i ditt navn så må du politianmelde saken. Da politiet tar kontakt

    > med bonnier så får de øverige opplysninger i saken som vi ellers ikke kan

    > gi ut, som for eksempel ip adress som bestillingene kom ifra osv.

    >

    > Med vennlig hilsen

    >

    > Thomas Franklin

    >

    > BONNIERS KUNDESERVICE

    >

    > ______________________________________

    >

    > From: bonnierpublications@bonnier.dk

    >

    > Sent: 12.04.2016 14:53

    >

    > To: kundeservice@bonnier.no

    >

    > Subject: Fwd: Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har

    > registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > Receptionen

    >

    > Bonnier Publications A/S

    >

    > Strandboulevarden 130

    >

    > DK-2100 Copenhagen

    >

    > +45 39 17 20 00 Phone

    >

    > ---------- Forwarded message ----------

    >

    > From: Erik Ribsskog

    >

    > Date: 2016-04-12 6:09 GMT+02:00

    >

    > Subject: Re: Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har

    > registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > To: kundeservice@bonnier.no

    >

    > Cc: juridisk , Norsk Presseforbund , bonnierpublications@bonnier.dk

    >

    > Hei,

    >

    > kaste bort tida til folk på tull som dette, da.

    >

    > Dere får få dere noen bedre systemer, i såfall.

    >

    > Og dere må også informere Datatilsynet, om hvem disse skøyerne, (som

    >

    > bruker min identiet), er.

    >

    > Dette er bare en av mange hundre/tusen identietstyverisaker mot meg,

    >

    > så her må firmaene skjerpe seg, mener jeg.

    >

    > Det er ikke riktig at jeg skal bruke all min tid, på å rydde opp,

    >

    > etter noen idioter, som får lov til, å gjøre hva de vil, uten at noen

    >

    > stopper dem, virker det som.

    >

    > Så her må dere gjorde jobben deres, og finne ut, hvem disse tullebukkene

    > er.

    >

    > Det burde man vel kunne forvente, etter at dere har kastet bort tiden

    >

    > min, på denne måten, (mener jeg).

    >

    > Erik Ribsskog

    >

    > PS.

    >

    > Jeg får så mye tulle-e-poster, i forbindelse med disse

    >

    > identietstyverisakene, så jeg må be om, at dere ikke sender mer om

    >

    > dette, men at dere heller kan oppdatere Datatilsynet, om hvem disse

    >

    > tøysekoppene er.

    >

    > 2016-02-12 16:35 GMT+01:00 :

    >

    > > Takk for din henvendelse,

    >

    > >

    >

    > > Vi har stryket dine abonnement så det er ikke noe du skal betale. Vi har

    >

    > > også lagt inn sperring på din adresse så ingen kan bestille der noe mer.

    >

    > > Beklager at det blir slikt, men det er vanskelig for oss å vite om noen

    >

    > > bestiller i ditt navn, adress og epost adress via internett. Ha en riktig

    >

    > > fin dag. Du kan beholde bladene du har fått eller gi bort dem.

    >

    > >

    >

    > > Med vennlig hilsen

    >

    > >

    >

    > > Thomas Franklin

    >

    > >

    >

    > > BONNIERS KUNDESERVICE

    >

    > >

    >

    > > ______________________________________

    >

    > >

    >

    > > From: eribsskog@gmail.com

    >

    > >

    >

    > > Sent: 10.02.2016 05:06

    >

    > >

    >

    > > To: juridisk@datatilsynet.no

    >

    > >

    >

    > > CC: pfu@presse.no ; kundeservice@bonnier.no ; bonnierpublications@bonnier.dk

    >

    > >

    >

    > > Subject: Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har

    > registrert

    >

    > > deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > Hei,

    >

    > >

    >

    > > disse synes jeg, at blir for klamme, når de kommer med sitt: 'Hei Erik'.

    >

    > >

    >

    > > Så dette er nok ikke noe, for nordmenn, tror jeg.

    >

    > >

    >

    > > Ikke sender de erstaning, for alt arbeidet mitt, (kontor-arbeid), som

    >

    > >

    >

    > > jeg må gjøre, for å få slutt, på at de fyller opp postkassa mi, med

    >

    > >

    >

    > > uønsket 'drit'.

    >

    > >

    >

    > > Og ikke skriver de hvem som har bestilt dette, i mitt navn heller.

    >

    > >

    >

    > > Og da jeg jobbet, på vegne av Micorsoft sin skandinaviske

    >

    > >

    >

    > > produktaktivering, i England, (drevet av Bertelsmann), i 2005 og 2006,

    >

    > >

    >

    > > så måtte norske folk også svare noen telefoner, på dansk og svensk, og

    >

    > >

    >

    > > da prøvde jeg, å svare disse telefonene, på svensk eller dansk, for å

    >

    > >

    >

    > > yte, bra kundeservice.

    >

    > >

    >

    > > Men Bonnier sitt kontaktsenter, er visst i Nord-Korea eller noe, siden

    >

    > >

    >

    > > at de ikke tenker på dette, med kundeservice, virker det som.

    >

    > >

    >

    > > Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > ---------- Forwarded message ----------

    >

    > >

    >

    > > From:

    >

    > >

    >

    > > Date: 2015-12-22 18:34 GMT+01:00

    >

    > >

    >

    > > Subject: RE: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har

    >

    > >

    >

    > > registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > To: eribsskog@gmail.com

    >

    > >

    >

    > > Hei Erik,

    >

    > >

    >

    > > Takk for din henvendelse,

    >

    > >

    >

    > > Jag hoppas att det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

    >

    > >

    >

    > > Beträffande abonnement med abonnementssnummer 86.455.326.18

    >

    > >

    >

    > > Som jag skrev i mitt förra mail så har vi strukit allt som står på dig.

    >

    > >

    >

    > > Vi har också lagt in en adress-spärr så att det inte går att lägga upp

    >

    > >

    >

    > > något mer i ditt namn.

    >

    > >

    >

    > > Du har inget att betala.

    >

    > >

    >

    > > Ha en riktig fin dag og en god jul!

    >

    > >

    >

    > > Har du andre spørsmål kan du svare på denne e-posten uten å slette

    >

    > >

    >

    > > tidligere korrespondanser.

    >

    > >

    >

    > > Med vennlig hilsen

    >

    > >

    >

    > > BONNIERS KUNDESERVICE

    >

    > >

    >

    > > Filip Jacobsson

    >

    > >

    >

    > > Kundebehandler

    >

    > >

    >

    > > ______________________________________

    >

    > >

    >

    > > From: eribsskog@gmail.com

    >

    > >

    >

    > > Sent: 12/19/2015 3:06 AM

    >

    > >

    >

    > > To: juridisk@datatilsynet.no

    >

    > >

    >

    > > CC: bonnierpublications@bonnier.dk ; kundeservice@bonnier.no

    >

    > >

    >

    > > Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har

    >

    > >

    >

    > > registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > Hei,

    >

    > >

    >

    > > dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    >

    > >

    >

    > > (Jeg har ikke kontaktet disse).

    >

    > >

    >

    > > Vennligst rydd opp!

    >

    > >

    >

    > > Med hilsen

    >

    > >

    >

    > > Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > PS.

    >

    > >

    >

    > > Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    >

    > >

    >

    > > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    >

    > >

    >

    > > jeg).

    >

    > >

    >

    > > PS 2.

    >

    > >

    >

    > > Jeg synes, at disse, er 'klamme'.

    >

    > >

    >

    > > Jeg liker ikke at de kalle meg, ved fornavn.

    >

    > >

    >

    > > Det blir for 'klamt', (eller 'kleint', som de sier, i våre dager).

    >

    > >

    >

    > > Jeg har bodd ti år, i England, og der sa så og si alle 'Mr. Ribsskog'.

    >

    > >

    >

    > > Hva er galt med bare 'hei', liksom.

    >

    > >

    >

    > > Nei, dette ble klamt, må jeg si.

    >

    > >

    >

    > > Jeg ønsker ikke mer, fra dette firmaet, (Bonnier), hverken når det

    >

    > >

    >

    > > gjelder e-poster eller magasiner.

    >

    > >

    >

    > > (Og jeg har aldri bestilt noe fra de heller, hverken når det gjelder

    >

    > >

    >

    > > nyhetsbrev eller magasiner, eller lignende).

    >

    > >

    >

    > > ---------- Forwarded message ----------

    >

    > >

    >

    > > From:

    >

    > >

    >

    > > Date: 2015-11-27 12:15 GMT+01:00

    >

    > >

    >

    > > Subject: Re: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg

    >

    > >

    >

    > > som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > To: eribsskog@gmail.com

    >

    > >

    >

    > > Hei Erik,

    >

    > >

    >

    > > Takk for din henvendelse,

    >

    > >

    >

    > > Jag hoppas att det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

    >

    > >

    >

    > > Beträffande abonnement med abonnementssnummer 86.455.326.18

    >

    > >

    >

    > > Jag har nu strukit allt i ditt namn. Ni behöver inte betala någon

    >

    > >

    >

    > > faktura från oss.

    >

    > >

    >

    > > Jag lägger också en adresspärr på ert namn och adress.

    >

    > >

    >

    > > Så om ni vill ha ett abonnement i framtiden så måste ni höra av er

    >

    > >

    >

    > > till oss så vi kan häva adresspärren.

    >

    > >

    >

    > > Ha en riktig fin dag!

    >

    > >

    >

    > > Har du andre spørsmål kan du svare på denne e-posten uten å slette

    >

    > >

    >

    > > tidligere korrespondanser.

    >

    > >

    >

    > > Med vennlig hilsen

    >

    > >

    >

    > > BONNIERS KUNDESERVICE

    >

    > >

    >

    > > Filip Jacobsson

    >

    > >

    >

    > > Kundebehandler

    >

    > >

    >

    > > ______________________________________

    >

    > >

    >

    > > From: bonnierpublications@bonnier.dk

    >

    > >

    >

    > > Sent: 11/24/2015 9:31 AM

    >

    > >

    >

    > > To: kundeservice@bonnier.no

    >

    > >

    >

    > > Subject: Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg

    >

    > >

    >

    > > som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > Receptionen

    >

    > >

    >

    > > Bonnier Publications A/S

    >

    > >

    >

    > > Strandboulevarden 130

    >

    > >

    >

    > > DK-2100 Copenhagen

    >

    > >

    >

    > > +45 39 17 20 00 Phone

    >

    > >

    >

    > > ---------- Forwarded message ----------

    >

    > >

    >

    > > From: Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > Date: 2015-11-22 14:29 GMT+01:00

    >

    > >

    >

    > > Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg som

    >

    > >

    >

    > > mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > To: bonnierpublications@bonnier.dk

    >

    > >

    >

    > > Cc: abonnement-no@mail.bonnierpublications.com , juridisk ,

    >

    > >

    >

    > > post@forbrukerradet.no

    >

    > >

    >

    > > Hei,

    >

    > >

    >

    > > jeg viser til Deres brev av 10. november, (som jeg vedlegger en

    >

    > >

    >

    > > skannet kopi av).

    >

    > >

    >

    > > Som jeg har skrevet, til deres btansje-kolleger Blikk, tidligere i

    >

    > >

    >

    > > dag, så er dette

    >

    > >

    >

    > > bare noe svindel, for meg.

    >

    > >

    >

    > > Jeg har ikke kontaktet dere, og har ikke noe interesse, av å kjøpe

    >

    > >

    >

    > > deres magasin.

    >

    > >

    >

    > > (Min fars stesønn, (i sin andre familie, må man vel kalle det), er

    >

    > >

    >

    > > bodybuilderen Viggo Snoghøj.

    >

    > >

    >

    > > Så jeg er litt lei av, å høre, om sånn 'trenings-mas', for å si det sånn.

    >

    > >

    >

    > > Så dette magasinet deres, (Aktiv Trening), er omtrent det siste, som

    >

    > >

    >

    > > jeg kunne tenkt meg, å bruke tid på, å lese.

    >

    > >

    >

    > > Det blir som å høre, faren min sitt mas, om at jeg skulle trene

    >

    > >

    >

    > > vekter, på 80-tallet, for å si det sånn).

    >

    > >

    >

    > > Jeg vil derfor ikke betale noe regning, for dette.

    >

    > >

    >

    > > (Jeg har også informert Datatilsynet, om at jeg har fått mange

    >

    > >

    >

    > > uforståelige krav.

    >

    > >

    >

    > > Og jeg sender all de uønskede bestillingene, i retur.

    >

    > >

    >

    > > Så dere skal ha fått 'dritten' deres tilbake).

    >

    > >

    >

    > > Så vennligst slutt å plag meg nå, med deres dritt, både når det

    >

    > >

    >

    > > gjelder uønskede magasiner og uønskede brev/fakturaer.

    >

    > >

    >

    > > Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > ---------- Forwarded message ----------

    >

    > >

    >

    > > From: Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > Date: 2015-08-30 18:08 GMT+02:00

    >

    > >

    >

    > > Subject: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg som mottaker av

    >

    > >

    >

    > > Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > To: juridisk

    >

    > >

    >

    > > Hei,

    >

    > >

    >

    > > dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    >

    > >

    >

    > > (Jeg har ikke kontaktet disse).

    >

    > >

    >

    > > Vennligst rydd opp!

    >

    > >

    >

    > > Med hilsen

    >

    > >

    >

    > > Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > PS.

    >

    > >

    >

    > > Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    >

    > >

    >

    > > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    >

    > >

    >

    > > jeg).

    >

    > >

    >

    > > ---------- Forwarded message ----------

    >

    > >

    >

    > > From: Aktiv Trening

    >

    > >

    >

    > > Date: 2015-08-30 12:41 GMT+02:00

    >

    > >

    >

    > > Subject: TAKK for at du har registrert deg som mottaker av Aktiv

    >

    > >

    >

    > > Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > To: Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > Klikk her hvis du har problemer med å lese nyhetsbrevet >>

    >

    > >

    >

    > > 30-08-2015 http://aktivtrening.com

    >

    > >

    >

    > > TAKK for registreringen

    >

    > >

    >

    > > NYHETSBREV

    >

    > >

    >

    > > Registreringen er mottatt:

    >

    > >

    >

    > > 30-08-2015 12:40:00

    >

    > >

    >

    > > Du er registrert som mottaker av nyhetsbrevet fra Aktiv Trening,

    >

    > >

    >

    > > e-magasinet "Visste du det?" samt tilbud fra "Supertilbud".

    >

    > >

    >

    > > LEGG OSS TIL I KONTAKTLISTEN DIN

    >

    > >

    >

    > > Du får det første nyhetsbrevet i løpet av en uke. Vil du være helt

    >

    > >

    >

    > > sikker på å få nyhetsbrevet også i tiden fremover, kan du legge til

    >

    > >

    >

    > > avsenderadressen under i kontaktlisten din:

    >

    > >

    >

    > > nyhetsbrev@aktivtrening.com

    >

    > >

    >

    > > Start utforskingen med det samme

    >

    > >

    >

    > > Løp Trening Ruteplanlegger Utstyr

    >

    > >

    >

    > > Treningslogg Test deg selv Spør oss

    >

    > >

    >

    > > Vinn Vekt Kosthold Abonnér

    >

    > >

    >

    > > Har registreringen skjedd ved en feiltakelse, kan du oppheve

    >

    > >

    >

    > > registreringen via koblingen nederst.

    >

    > >

    >

    > > Du er påmeldt nyhetsbrevet med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

    >

    > >

    >

    > > Copyright: Bonnier Publications International asKontakt oss | Rett

    >

    > >

    >

    > > e-postadresse | Avmelding

    >

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter