Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. juni 2016

Og enda en e-post til Tilsynsutvalget for dommere

Erik Ribsskog
Ytterligere henvendelse om Statens Lånekasse
Erik Ribsskog     Thu, Jun 23, 2016 at 7:20 AM
To: Tilsynsutvalget
Cc: Postmottak@domstoladministrasjonen.no, Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "post@sivilombudsmannen.no" , "HRET (postmottak)" , juridisk
Hei,

Jeg skjønner at dere ikke vil behandle saker mot Lånekassa.

Men dere er nesten de siste, som kan liksom 'ta' disse nå.

For de har tulla, og bare lagt på telefonen, når jeg har ringt de, fra England.

Og det er bare forbokstaven.

Så hvem andre, som skal rydde opp, i det her, da.

Det veit jeg ikke.

Men jeg har jo sendt mye forskjellig, til Domstoladminstrasjonen tidligere.

Uten at de har gjort noe som helst, må jeg si.

Og dere er jo en del, av de, ser jeg.

Jeg så, i en identietstyveri-e-post, som jeg ble sendt, (og sendte videre, til Datatilsynet), at det er mange muslimer, oppi Trøndelag nå.

Er det sånn, at de er de som tuller, lurer jeg.

Nei, dette er for dårlig, må jeg si.

Erik Ribsskog


2016-04-13 12:19 GMT+02:00 Tilsynsutvalget :

    Vedlagt følger svar på Deres henvendelse i e-post av 7. april 2016.

    

    

    Med vennlig hilsen

    

    Elin Helen Kvalvik Utvik

    sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere

    

    

    Domstoladministrasjonen

    Telefon: +47 73 56 70 00

    www.domstol.no


PS.

Her er e-brevet fra Tilsynsutvalget for dommere:


tilsynsutvalget 3

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter