Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. juli 2016

Enda mer fra Facebook

mer fra facebook larvik

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    08:30
    Erik Ribsskog

    Hei,
    fikk vite, av Ane Eide, (i 2008), at du jobba, for Arvato.
    (Kikka på noen gamle Facebook-meldinger nå).
    Er det riktig Silje Thjømøe, lurte jeg.
    Eller er det fler av dere?
    (Ser at du er fra Larvik, hvor jeg vokste opp, på 70-tallet).
    Drev/driver med arbeidssak, mot Arvato.
    Så det var vel derfor, at hu Ane Eide nevnte noen navn, på Facebook.
    Jeg slutta på Arvato, i november/desember, i 2006.
    Jeg kan ikke huske deg.
    Så jeg regner med, at du begynte der, i 2007, eller noe sånt.
    Ane Eide skrev at hu slutta der, rett over jul.
    Men om hu mente jula 2006 eller jula 2007.
    Det er jeg ikke helt sikker på.
    Men det må vel ha vært jula 2007.
    For ellers så hadde hu vel ikke rukket, å bli noe særlig kjent, med deg.
    Bare tenkte jeg kunne prøve å sende en melding.
    Jeg ser at du jobber i VG.
    Jeg har jobbet sammen med din VG-kollega Kjetil Prestegarden, da jeg var butikksjef, (han var assisterende butikksjef), på Rimi Kalbakken, i 2000 og 2001.
    Det samarbeidet gikk ikke så veldig bra.
    Jeg var ganske glad, når jeg slapp, å jobbe mer sammen med han, må jeg innrømme.
    (Ikke for å være slem, men makan til slitsom kar).
    Bare lurte på hvordan det gikk, på Arvato, etter at jeg slutta der, på slutten, av 2006.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter