Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. juli 2016

Og enda mer fra Facebook

helene reier facebook

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    08:59
    Erik Ribsskog

    Hei,
    gikk gjennom noen gamle Facebook-meldinger, fra 2008, og så navnet ditt, i en Facebook-melding, fra Ane Eide, (fra Arvato).
    Jeg husker at du begynte, på Arvato, like før jeg slutta der, (i november 2006).
    Jeg husker at du satt deg, like ved siden av meg der.
    Men jeg tror ikke at det var meg, som drev med opplæring, av deg.
    Hm.
    Husker at du 'plutselig' sa, at: 'Jeg tror jeg tar meg en sånn banan-pause jeg', og gikk inn, på spiserommet.
    Var det godt med Banos, eller hva det var, som du åt?
    Bare lurte.
    Hvordan var det, å jobbe, på Arvato, i tida etter at jeg slutta der.
    (Ane Eide mente visst, at Microsoft-kampanjen ble flytta, til Tyskland, i 2008).
    Jeg har arbeidssak, mot Arvato, så tenkte at jeg kunne prøve, å sende, en melding.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter