Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 30. juli 2016

Mer fra Facebook

mer fra facebook bill gates kamerat datter

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    09:51
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det faren din som heter Kjetil Jordbakke?
    Jeg er stebroren til Christell som pleide å besøke deres tidligere nabo, (i Eddaveien 30), Solveig Rasmussen, på 70/80-tallet, (om somrene).
    Jeg jobbet i England, på 00-tallet.
    Og en gang så pratet jeg med min far, (Christell sin stefar), og han sa, at naboen til Solveig, var kameraten til Bill Gates, (og at han pleide, å bo, hos dere).
    Eller var det en annen nabo?
    Jeg jobba for Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandinavian Product Activation, (som holdt til, i the Cunard Building, i Liverpool, hvor jeg var, da jeg prata, med faren min), så jeg tror ikke at jeg surrer, (siden at jeg jobba, på vegne av Microsoft).
    Jeg har en arbeidsak, mot Bertelsmann/Microsoft, (og lurer på hva mobbingen mot meg der, fra de norske lederne osv., skyldtes).
    Jeg vet ikke om du husker Solveig Rasmussen.
    Hu døde jo i 2011, altså for fem år siden.
    Så du gjør vel det.
    Jeg så henne kanskje en gang i året, fram til 1989, da jeg flytta, til Oslo, for å studere.
    Da så jeg henne ikke så mye, (selv om jeg bodde, i samme by), for de gangene jeg så henne, så ble jeg dratt med, av min far Arne og stemor Haldis, (som lot meg vokse opp aleine, på 80-tallet).
    Jeg var sist i Eddaveien, sommeren 2000, da Solveig satt på med meg, (noe min søster Pia og hennes mulatt-sønn Daniel også gjorde), hjem fra Geilo, hvor vi hadde vært i bryllupet, til Haldis sin sønn Jan og hans Hege fra Drammen.
    Og Solveig lurte på, om jeg ikke kunne klippe plenen, for henne.
    Men jeg jobba som butikksjef, og hadde ikke tid til det.
    (For jeg ønsket å slappe av, på fritida, da.
    Og min far hadde vært på et slags gigolo-besøk, hos Solveig, på 80/90-tallet, så det er mulig, at Solveig prata 'koffert'.
    Men da skjønte jeg ikke det.
    For jeg sa til Solveig, (og Pia og Daniel), at kanskje Daniel, (som da var fem år gammel vel), kanskje kunne klippe plenen der, når han ble litt eldre.
    Men da sa ingen noe.
    Og jeg vet ikke om Daniel klipte plenen der, noen gang, (for jeg flytta til England, i 2004).
    Men du har kanskje klippet plenen en del, for Solveig?
    Jeg skriver til deg, for jeg fant ikke din far Kjetil, (som jeg fant navnet til, hos seeiendom.no), på Facebook.
    Håper dette er i orden.
    Husker også at Christell sin far Oddbjørn Humblen, en gang var på besøk, hos Solveig, (da min far hadde dratt meg med, for å hente Christell), på 80-tallet.
    Og en annen gang, som jeg var med, for å hente Christell, (som pleide å være på uke/måned-lange besøk, i Eddaveien, uten sin mor, som jente), så klagde Christell i bilen, (på veien tilbake til Berger), på at Solveig bare hadde tannpasta, som var utgått på dato, på badet sitt.
    Så Solveig var kasnkje litt russisk, (eller som ei sjuske), da.
    Hva vet jeg.
    Og Solveig jobbet også, som telegrafist, under Scandinavian Star-ulykken.
    Og hu hadde bare de beste ting å si om kapteinen, på Scandinavian Star, en gang jeg var med min far dit, (til Eddaveien), på begynnelsen av 90-tallet, (i forbindelse med et helge/ferie-besøk hos min farmor vel).
    Håper det var greit at jeg sendte denne e-posten.
    Jeg ble dratt med av min far og Haldis, til Eddaveien 30, på julaften, i 1988.
    Og sov da over, på et rom, i andre etasje der, (i huset som nå vel er revet).
    Og da kom Christell, (som da var seksten år vel), inn på rommet mitt, (for jeg la meg tidlig, for jeg følte meg vel ikke så hjemme der vel, og jeg har omsorgssviktsak mot min far, som lot meg bo alene, med unntakk av i jula, osv.).
    Og da kom Christell inn på rommet mitt, kun kledd, i en body, (noe slags tynt undertøy), som hu hadde fått, i julegave, vel.
    Men hvorfor hu skulle svirre rundt, på rommet mitt, i bare undertøyet, det veit jeg ikke.
    Og hvorfor hu skulle være aleine på besøk, hos 40 år eldre Solveig.
    Det veit jeg ikke.
    Men det er mulig, at det ikke var noe 'lesbe-greier'.
    Men at Christell sin mor Haldis Humblen, ville at Christell skulle arve Solveig, når den tid dukket opp, (altså i 2011, da Solveig døde).
    Men hva som skjedde da, (om Christell arvet), det veit jeg ikke.
    Hadde vært artig å funnet ut mer, om disse tingene.
    Christell måtte gå på privatskole, for å prøve å få ferdig, sin artium, (husker jeg).
    Og da gikk hu på Bjørknes i Oslo, skoleåret 1992/93, (husker jeg).
    Og da bodde hu i/ved Iduns gate, (i indre Oslo by), sammen med blant annet nevnte Hege Snogøj f. Lund.
    Og da hadde hu en kakadue, boende hos seg.
    (En hvit kakadue, som visstnok var verdt cirka 50.000 kroner).
    Og den kakadua, lurer jeg nå på, om hu kanskje lånte, av dere, (som vel har dyrebutikk, på Briskeby, så jeg, hos Nettavisen, ved å bruke Google).
    Denne kakadua hadde Christell, i flere uker, denne sommeren, (sånn som jeg husker det).
    For min søster Pia var hjemløs og ville bo hos meg, på Ungbo, på Ellingsrudåsen.
    Og dro da 'hele tida' med meg ned til Christell, i Oslo sentrum, i ukene etter at jeg dimma, fra militæret, i slutten av juni 1993.
    Men Christell flytta 'hjem' til Drammen vel, før høsten kom, det året.
    Og da ville Pia at hu og jeg skulle ta over Christell sin leilighet.
  • Erik Ribsskog
    09:52
    Erik Ribsskog

    Men jeg hadde bare dimmepengene fra miltiæret.
    Og ikke råd til depostium.
    Men hvor kakadua ble av, det veit jeg ikke.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter