Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. oktober 2016

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Non-surgical Treatments at Sthetix
Erik Ribsskog     Tue, Oct 4, 2016 at 5:57 PM
To: juridisk
Cc: "post@piv.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

PS 2.

Sender også kopi, til Personvernnemda, siden at Datatilsynet ikke tar de mange sakene, som jeg har sendt de, på alvor, (kan det virke som).


---------- Forwarded message ----------
From: Sthetix Clinic
Date: Wed, Jul 20, 2016 at 1:33 PM
Subject: Non-surgical Treatments at Sthetix
To: eribsskog@gmail.com


Skincare at Sthetix Clinic, Liverpool
View this email in your browser
Non-surgical Treatments at Sthetix Clinic

At Sthetix, all of our procedures, including non-surgical treatments, are performed by our highly experienced team of plastic surgeons.


Natural Looking Botox

Over time, a stigma seems to have developed surrounding the use of Botulinum Toxin (Botox), with many believing in the common misconception that such treatments can leave your face "frozen". While it is true that this can happen, it is highly unlikely... Read more...
Botox for Men and Women at Sthetix
All you need to know about Thermage

Thermage is a non-invasive procedure that aims to maintain and slow the ageing process. You may find that this treatment also achieves a tighter skin, renews contours, smooth wrinkles and, most importantly, produces healthier collagen... Read more...

Thermage at Sthetix
How long to Dermal Fillers last?

As we age, the effects of time take their toll on our skin and we begin to lose volume while the inevitable signs of ageing take over. Wrinkles and creases set in as we strive to cling onto our youthful appearance... Read more...

Dermal Fillers in Liverpool
The best Chemical Peels


Patients that come to us at Sthetix seeking a Chemical Peel procedure are often unhappy with certain aspects of their skin. Chemical Peels are ideal for treating certain problems, which include the signs of premature ageing (wrinkles, creasing etc), skin damage and acne scarring... Read more...
Book a Consultation

Copyright ©2016 Sthetix Ltd, All rights reserved.


Our mailing address is:
20, Knight Street, Liverpool

Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter