Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. oktober 2016

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: 2 Corsets for Price of 1 - Two Days Only
Erik Ribsskog     Tue, Oct 4, 2016 at 5:44 PM
To: juridisk
Cc: "post@piv.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

PS 2.

Sender også kopi, til Personvernnemda, siden at Datatilsynet ikke tar de mange sakene, som jeg har sendt de, på alvor, (kan det virke som).


---------- Forwarded message ----------
From: Glamour Boutique
Date: Wed, Jul 27, 2016 at 6:34 PM
Subject: 2 Corsets for Price of 1 - Two Days Only
To: eribsskog@gmail.com


   

   
   
BUY 1 CORSET GET A 2nd FOR FREE - 2 DAYS ONLY
Dear Erika,
Once a year we hold our Buy 1 Corset and Get a 2nd for FREE. Offer only lasts until tomorrow night/Thursday at midnight. Buy 1 ofour popular Copper Underbust Corsets and you get to choose a FREE Corset in Black or Beige.
SHOP & SAVE >
BUY 1 COPPER COLORED CORSET & GET A 2nd BLACK OR BEIGE CORSET FREE

> Authentic steel boned corsets for tight-lacing
> All Sizes currently available BUT Offer Valid to midnight, Thursday 7/28
> Durable outer satin panels with strengthened cotton twill lining
> Order 4 to 6 inches below actual waist size for best fit
> BUY 1 Copper Corset, Get 2nd Black or Beige Corset for FREE

SAVE HERE >>

BUY 1 MIRACLE CLEAVAGE CREATOR AND GET A 2nd FOR ONLY $9.99 THIS WEEK

> Watch Heidi Phox create cleavage in minutes on the video on our product page.
> Works on even the smallest of girls to create authentic cleavage
> Can be worn on their own OR under breast forms
> Buy a 2nd for only $9.99 this week


SAVE HERE >>

New Product Alert - watch out for our email alert on Saturday, July 30th featuring a new range of realistic female prosthetics. There will also be a Coupon available for their initial launch with the email!

Best Regards,

David


GB Services
(888) 721-8688
dhborrows@googlemail.com
http://www.glamourboutique.com
  Website     Body Shaping     Breast Forms     Corsets     Clothing & Lingerie
   
   
Facebook
   
Twitter
   
   
   
   
VISIT OUR NEW JERSEY RETAIL LOCATION - 40 mins from N.Y.C.
Come visit us at our NJ retail showroom where you can have up to an hour of uninterupted shopping, being sized and advised or simply browse and try our products in complete privacy.

"Hi Dave, I just wanted to write u a little something to thank you for opening your door to me last week. Not only have you made my year, but well beyond that as well. The way you talk about the TG community and about us 'girlz' is a breath of fresh air.Especially in a lifestyle that either lives in fear or not, it's nice to know that people like you still exist.Your knowledge of your craft is very reassuring and your store and all it comes with is great.Glamour Boutique is a part of my life, so thank-you for that. Antonia"

Don't let life pass you by. Email us or call (888) 721 8688 to arrange a visit to our discreet NJ location - one of the few remaining oasis for crossdressers.

Crossdress for Less at GlamourBoutique.com

   
   
GB Services, 258A Route 46 East, Fairfield, NJ 07004
SafeUnsubscribe™ eribsskog@gmail.com
Forward this email | Update Profile | About our service provider
Sent by gbservicesllcnj@gmail.com in collaboration with
Constant Contact
Try it free today

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter