Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. september 2017

Jeg sendte en e-post til the Legal Ombudsman

Erik Ribsskog

CMP-065549 Legal Ombudsman ABC:03470705

Erik Ribsskog 12. september 2017 kl. 00:17

Til: Enquiries
Kopi: Legal LSC , she , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , LHT Customer Service , Runcorn Office , Info , Bjørn Ribsskog , admin , ITCGM- Norwegian Consulate , "hv-02.kontakt" , "anne-kathrine.skodvin" , "post@nav.no" , "steve.rotheram.mp" , rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk, "HRET (postmottak)" , findasolicitor , "emb.london"

Hi,

thank you for your e-mail!

This is a murder of justice-case.

So I think I'll escalate again, to the Legal Services Commission, (like I did, in 2014).

Best regards,

Erik Ribsskog



2017-09-11 14:22 GMT+01:00 Enquiries <Enquiries@legalombudsman.org.uk>:
Dear Mr Ribsskog
Thank you for your email of 24 August 2017.

From the information you have given us, we believe that we are not yet in a position to investigate your complaint. This may be because you haven’t complained to your service provider yet or that you are still within eight weeks of making your complaint.
Please visit our website (www.legalombudsman.org.uk) for more information including a complaint form and our factsheet “How to complain to your legal service provider”.
If you are not able to resolve matters and wish us to investigate your complaint, please send us:
  • A completed complaint form
  • A copy of the complaint you made to the service provider and
  • A copy of their response
Please only send us copies and not original documents.
Yours sincerely

Nins Gill

Assessment Centre
Legal Ombudsman
Telephone: 0300 555 0333www.legalombudsman.org.uk

 

***********************

This e-mail (and any attachment) is intended only for the attention of the
addressee(s). Its unauthorised use, disclosure, storage or copying is not
permitted. If you are not the intended recipient, please destroy all copies and
inform the sender by return e-mail. Internet e-mail is not a secure medium. Any
reply to this message could be intercepted and read by someone else. Please bear
that in mind when deciding whether to send material in response to this message
by e-mail. This e-mail (whether you are the sender or the recipient) may be
monitored, recorded and retained by the Legal Ombudsman. E-mail monitoring /
blocking software may be used, and e-mail content may be read at any time. You
have a responsibility to ensure laws are not broken when composing or forwarding
e-mails and their contents.


***********************

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter