Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. september 2017

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: ERIK LØVENBALK RIBSSKOG, Utflyttingssak: Ribsskog, Erik Løvenbalk fnr.250770 30568
Erik Ribsskog
12. september 2017 kl. 09:17
Til: "post@sivilombudsmannen.no"

Hei,

jeg sender klage til dere, for jeg finner ikke e-post-adressen til Skatteetaten.

(Og heller ikke til Skattedirektoratet.

De, (Skatteetaten), har konto på Twitter som man kan skrive til.

Men de har ikke vanlig e-post-adresse, (kan det virke som).

Så disse tuller, vil jeg si).

Og det aktuelle skjemaet, (at jeg liksom skal ha sendt flyttemelding), er en forfalskning.

Det er ikke min underskrift.

Og det skjemaet om flytting til utlandet har jeg klaget på før, for man skal skrive hvor lenge man skal bo, i utlandet, og avhenger av når jeg får rettighetene mine, fra norske myndigheter, (vil jeg si).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Altinn For ERIK RIBSSKOG <noreply@altinn.no>
Date: 2017-09-12 9:06 GMT+01:00
Subject: ERIK LØVENBALK RIBSSKOG, Utflyttingssak: Ribsskog, Erik Løvenbalk fnr.250770 30568
To: eribsskog@gmail.com


Vedlagt er et brev fra Skatteetaten.
Vårt svarskjema kan brukes til å svare på brevet.
Svarfrist: 2017-08-30
Klikk på lenken under for å lese brevet:

2 vedlegg

Utflyttingssak:  Ribsskog, Erik Løvenbalk fnr.250770 30568
112K

Vedlegg: Flyttemelding / original underskrift.pdf
760K

PS.

Her er vedleggene:

img20170914_03132025

img20170914_03183829

img20170914_03190870

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter