Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. februar 2018

Her ser nok vekteren bare en, som er litt desperat, og som prøver å få seg sitt årlige nummer, liksom. Det er vanlig å drikke på utesteder, og ingen vil vel ha med seg ei som ser ut som et takras, (eller som er på alder med bestemora si), med seg hjem. Her har vi fått Taliban inn på nattklubbene, (kan det virke som). Noe sånt

kun en som er litt desperat

PS.

De som er i gjenger, har nok fri tilgang, på damer.

Så dette er muligens, en fortsettelse, av krigen mellom Norge og Sverige.

Securitas er et svensk firma.

Og de angriper Ola Nordmann, som ikke er gjengmedlem, og som oppfører seg vanlig, på byen, liksom.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det husker forresten, en gang, som jeg var, på Radio 1 Club, (i Storgata), på slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet.

Og da møtte jeg, ei pen blondine, fra Holmenkollen, øverst i en trapp der.

Og akkurat etter at hu hadde sagt, at hu var, fra Holmenkollen.

Så ble en svær vekter, som stod like ved oss, (i toppen av trappa), hysterisk.

Og han sa til oss, at det ikke var lov, å oppholde seg, i trappa.

(Enda det ikke var noen andre, enn oss tre, i nærheten.

For å si det sånn).

Så jeg ble liksom hundset, av denne vekteren, da.

(Må man vel si).

Men det er mulig, at Radio 1, var flinke, til å drive, med nærradio.

Men at de ikke var like flinke, til å drive nattklubb.

(For å si det sånn).

Og at de derfor ansatte 'gorillaer'/nazister, (uten folkeskikk/finfølelse), da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter