Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 23. februar 2018

Jeg sendte en e-post til Nav

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Møte i dag

Erik Ribsskog 23. februar 2018 kl. 14:16
Til: torhild.gundersen@nav.no

Hei,

jeg viser til din tekstmelding om at du hadde lagt vedtaket i resepsjonen.

Jeg var på Nav nå og henta vedtaket.

Og som jeg fortalte i møtet, så hadde jeg betalt for hotell, fram til mandag.

Og når jeg nå fikk for en natt hotell til.

Og så fikk jeg støtte for åtte netter, (og betalte for syv, (på mandag), siden at jeg ikke fikk se vedtaket før på onsdag).

Så da har på konto for en natt.

Så det blir to netter.

Fram til onsdag, med andre ord.

Men så hopper de over en natt, for så får jeg fra 1/3.

Men da hopper de over natten fra 28/2 til 1/3.

Og utbetalingen skal da være 1/3.

Men det er jo på torsdag.

Og jeg må da betale for hotell igjen, på tirsdag.

(Ellers må jeg flytte ut onsdag.

For utbetalingene er på ettermiddagen).

Og ikke fikk jeg livsopphold for den 'snyte-dagen' heller.

(Det som jeg klagde på i møtet).

Jeg fikk kun hotell.

Og de skal ha kvitteringen, for å gi til husleie, i mars.

Men den kvitteringen kommer jo ikke til å være på 480, for jeg betaler for to netter i et nå.

(Som forklart ovenfor).

Nå har det vært sånn, at dere liksom har dratt meg bort til dere, hver dag nesten, på grunn av disse 'snyte-dagene'.

Og det blir jo også komplisert å forklare om.

Men jeg får gå bort dit igjen på mandag da.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 22. februar 2018 kl. 12:12
Emne: Møte i dag
Til: torhild.gundersen@nav.no


Hei,

jeg viser til møte i dag, og sender min CV, (som avtalt).

Jeg stikker nok innom Nav i morgen for å få litt mer oversikt over det med økonomien.

(Og få kopi av de siste vedtakene).

For jeg har bare betalt til mandag på (sensurert av johncons-blogg), foreløbig.

(Som jeg nevnte i møtet).

Og det er greit å ha litt oversikt over hva som skjer, sånn at jeg vet hvor mye penger jeg kan bruke på mat, osv.

Og jeg må også printe ut et skjema, (om innflytting), til Skatte-kontoret.

Og så sender jeg kopi av jobb-søknader til uka.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

CV.doc
44K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter