Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 23. februar 2018

Mer fra Trondheim

Nå var jeg på Nav.

Og da jeg gikk inn døra der, (litt over klokken 13 vel).

Så var det så fullt av 'propp-folk' der, (som hadde stående møter med 'vimse-resepsjonister'), at jeg ikke kunne gå rett til resepsjonen.

Men jeg måtte gå gjennom en stol-gruppe.

(Det er to stol/sofa-grupper der.

Og en PC-avdeling).

Og en kjempesvær Securitas-vekter begynte da å rykke rundt der.

Men det var på grunn av to små negerunger som fløy rundt der.

(Og ikke på grunn av meg.

Virka det som).

Og de to negerungene ble mer og mer gærne.

De fløy rundt mellom beina på 'PC-folka' der, hele tida.

Og hørte ikke på den spake mora.

Og etter at jeg fikk vedtaket, (som lå i en konvolutt der).

Så skulle jeg printe ut noe.

(Som jeg hadde avtalt med en veileder der).

Og da var det sånn, at den kjempesvære vekteren, gikk ut, av lokalet.

Og så gikk han inn igjen.

Og så 'bjeffa' han til meg, om en rød bag, (med 'flyplass-lapp' på), var min.

Så jeg ble igjen angrepet av Securitas der, (må jeg si).

Og i går, (etter et møte jeg var på der), så hang det to kjempesvære Securitas-vektere, rett utafor døra, til møte-rommene.

Så det var jo som noe fra under krigen.

(Må jeg si).

Så å stenge alle Nav-kontorene i Trondheim sentrum.

For å bygge et ikke så veldig stort et, ute i Strindheim.

Jeg veit ikke hvor smart det var.

(For å si det sånn).

Og da jeg skulle hente utskriften.

Så stod han 'Nav-Steinar' der, like ved printeren.

(Og prata med en 'kopimaskin-fyr').

Så det ble som noe klamt det og, (må jeg si).

Og faren til Steinar jobba visst også der, (begge hadde cirka like briller), virka det forresten som.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter