Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 2. februar 2018

Jeg sendte en e-post til Domstoladministrasjonen


Oppdatering/Fwd: Vedrørende spørsmål om oppløsing av sameie

Erik Ribsskog 2. februar 2018 kl. 18:16
Til: "Pedersen, Karianne"
Kopi: "drammen.tingrett" , "post@sivilombudsmannen.no" , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "HRET (postmottak)" , sianpost@sismo.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, kundesenter@conecto.no, "sande.vgs"
Hei,

i dag så var jeg, i Deres resepsjon, i Dronningens gate, i Trondhjem.

Og det viste seg at jeg har gjort det riktig.

For de korrupte tingrettene skulle man klage skriftlig om, sa en Erling, hos dere, (sa han at han het).

Selv om han hadde ei tøysete kollega der, (ei blondinne med rød genser), som sa at da måtte man gå til tingretten.

Men å gå til Larvik og Drammen, fra Trondheim.

Da må man jo være en pilgrim, som har snudd kartet sitt opp-ned, vil jeg si.

(Noe sånt).

Så her må dere slutte å tøyse.

Og disse ville heller ikke gi meg noe skjema, for å klage, på dommer Høysæther, i Drammen.

Som er den første jeg kom på om, av disse tulle-dommerne.

Men det er jo også forliksrådet i Larvik, som ødela min kreditt-score, uten å informere meg om møte, (mens jeg bodde i England).

Og det er tingretten i Larvik, som har nektet meg arv etter min mormor som var etter danske adelige og kongelige, osv.

Og det var tingretten i Drammen, (med Høysæther og Austad), som har nekta meg å oppløsne et sameie, siden 2011.

Kanskje de tror at det var samleie, (og ikke sameie), og at det er derfor de ikke ville oppløsne dette?

Gudene vet.

Men at man skal behøve å dra til Trondheim, for å prøve å få dere til å gjøre jobben deres, da.

Jeg skjønner at dere har lite penger, til å betale, til ofre, for korrupte tingretter/dommere.

For det satt to folk, i deres resepsjon, (han som sa han het Erling og hu nevnte blondinna).

Og ingen av de gjorde noe.

De bare satt der, som på utstilling, liksom.

Og da er det sløsing, med lønns-penger, (og dermed dårlig drift), vil jeg si.

At en person hadde sitti der, som en idiot liksom, og kopa.

Det hadde vært forståelig.

For noen må vel sitte der liksom.

Men at to folk sitter sånn, og koper, som idioter.

Det blir som noe sløsing av skattepenger osv., vil jeg si.

Penger som heller kunne gått til erstatning, for folk, som har blitt tulla med, av deres korrupte dommere, (som det finnes mange av i landet, virker det som), vil jeg si.

Så dette må jeg klage på!

Vennligst send dette til en overordnet.

Erik Ribsskog

---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 28. januar 2016 kl. 14:06
Emne: Re: Vedrørende spørsmål om oppløsing av sameie
Til: "Pedersen, Karianne" <karianne.pedersen@domstol.no>
Kopi: "drammen.tingrett" <drammen.tingrett@domstol.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <arkiv@sivilombudsmannen.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, sianpost@sismo.noPostmottak@domstoladministrasjonen.nokundesenter@conecto.no, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>


Hei,

jeg synes ikke, at dette virker riktig.

Her har Drammen tingrett tullet med meg, og så skriver dere, at det er
greit, liksom.

Det gir ingen mening for meg, må jeg si.

Det blir som noe feil, mener jeg.

Dere forklarer heller ikke hva man kan gjøre, i situasjoner, hvor man
blir tullet med, av en domstol.

Så dette vil jeg gjerne ha, en ny mening om, fra dere.

Så om du kan eskalere dette, til en overordnet.

Jeg har også skrevet til dere om, at Bærum Namsfogd, har sendt en sak,
som egentlig er en identitetstyveri-sak, videre, til forliksrådet.

Dette er også at jeg blir tullet med, at en domstol, (eller om man
skal si politiet, det er vel sånn, at Namsfogden, hverken er fugl
eller fisk, er det en domstol eller er det politiet).

Så det virker som, at dette er en trend, at domstoler/politiet tuller med meg.

Jeg har sendt flere titalls klager, til Spesialenheten, men de blir
bare ignorert, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog


2016-01-28 11:25 GMT+01:00 Pedersen, Karianne <karianne.pedersen@domstol.no>:
> Jeg viser til dine e-poster av hhv. 20. oktober 2015 og 29. desember 2015.
>
>
>
> Som det fremgår av min e-post til deg den 20. oktober 2015 har ikke
> Domstoladministrasjonen noen myndighet i, og kan heller ikke kommentere,
> enkeltsaker.
>
>
>
> I din e-post av 20. oktober 2015 ber du om erstatning. Jeg oppfatter at
> dette er relatert til Drammen tingretts oppfølgning av dine henvendelser
> vedrørende en sameiesak. Jeg oppfatter videre at du ber om at vi behandler
> ditt krav om rettferdsvederlag.
>
>
>
> For at noen skal ha krav på erstatning fra staten som følge av domstolfeil,
> må de alminnelige vilkår for erstatning være oppfylt; det må foreligge et
> ansvarsgrunnlag, adekvat årsakssammenheng og økonomisk tap.
>
>
>
> Domstoladministrasjonen er motpart i saker hvor der kreves erstatning for
> påståtte feil, handlinger og unnlatelser i tilknytning til en
> domstolsbehandling. Det fremgår av tvisteloven § 20-12 at det kan kreves
> erstatning for påførte sakskostnader på grunn av feil ved rettens
> behandling. Domstolloven §§ 200 og 201 oppstiller et generelt
> erstatningsansvar for blant annet dommere. Krav om erstatning etter disse
> bestemmelsene kan kun fremmes dersom en rettslig avgjørelse er opphevet
> eller forandret, eller dersom en tjenestemann er dømt for straffbart forhold
> i anledning avgjørelsen. Vi kan derfor ikke se at det foreligger noe
> erstatningsansvar for staten i anledning Drammen tingretts oppfølging av din
> sameiesak.
>
>
>
> Det presiseres at Domstoladministrasjonen ikke behandler krav om
> rettferdsvederlag.
>
>
>
> Saken anses med dette som avsluttet hos oss.
>
>
>
>
>
>
>
> Med vennlig hilsen
>
>
>
> Karianne Pedersen
>
> seniorrådgiver
>
> rettsenheten
>
>
>
> Domstoladministrasjonen, Postboks 5678 Sluppen, 7485 Trondheim
>
> telefon + 47 73 56 70 63
>
> e-post: karianne.pedersen@domstol.no
>
>
>
www.domstol.no
>
www.jordskifte.no
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter