Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 6. februar 2018

Mer fra Trondheim

Det var forresten sånn.

At det var gate-teater, da jeg skulle gå hjem, fra Nav Midtbyen, (her i Trondheim), i går.

Det ble grønn mann.

Og jeg gikk ut mot fotgjengerfeltet.

Og en trønder, (rett bak meg), skreik.

For han mente, at jeg holdt på å bli kjørt ned, av biler, (som først kjørte samme retning som jeg gikk), som skulle svinge til høyre, (i krysset), etter at det skiftet, fra rødt til grønt, (for dem også).

Men det var jo grønn mann.

Og bilene har jo vikeplikt, for fotgjengere.

(Og disse bilene må jo først ha stått stille, på rødt.

Så det kunne vel uansett ikke ha vært, noe særlig dramatisk, (siden at sjåførene jo også, kunne ha bråbremset, mens de svingte, (hvis de først blingsa, og ikke så meg), for mens de svingte, så ville de jo ha sett eventuelle fotgjengere, rett foran bilen, mens de kjørte/svingte, i krabbefart liksom), vil jeg si).

Og trønderen skreik så: 'Sorry'.

Og sa så at han ikke ville at jeg skulle bli kjørt ned, (mens han var på gråten nesten vel).

(Noe sånt).

Så dette var en galning.

(Vil jeg si).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om denne galningen:

IMG_20180205_141853 galning

PS 2.

Her ser vi det aktuelle krysset.

Bilen med rødt kryss, skal opp til høyre.

Den bilen venter på grønt.

Og den bilen har full oversikt, over hva som skjer, på fortauet.

Og han får grønt samtidig med meg/fotgjengeren, (som skal rett fram i krysset).

Da må sjåføren vente, til krysset er klart for fotgjengere, før han kjører.

Og det var da ikke noe dramatisk egentlig.

(Da jeg skulle gå over dette krysset, på grønn mann).

Så her er det en som har hatt drama valgfag, på barneskolen, (som min søster og stesøster), kunne det virke som.

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

mer om dette krysset

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter