Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 2. april 2018

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Reference No: R076503980
Erik Ribsskog 2. april 2018 kl. 23:16
Til: juridisk
Kopi: Europe.ConsumerRelations@rb.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: ConsumerRelations, Europe
Date: 2017-11-24 16:41 GMT+01:00
Subject: Reference No: R076503980
To: "eribsskog@gmail.com"


WITHOUT PREJUDICE



Dear Mr Ribsskog.



Thank you once again for taking the time to contact us.

Can you please let me know the nature of your enquiry.

Thank you for bringing this matter to our attention


Yours sincerely,

Veet
Consumer Relations

Data protection
Details of the issue you have raised, along with your name and address is stored by us in a secure database and is used only to respond to your query, to address the issue you have raised, and for improving our products. Unless you have agreed otherwise, the information you supply will not be used for any marketing purposes.
We may contact you on rare occasions to ask for your feedback on the service. We may also produce reports on the use of the service to enable us to monitor and develop it. These reports will be based on anonymous data and no individuals will be identified.








Proud to be a Game Changer ‑ Click here for more details
NOTICE
[v1b2c3d4e5f6]
P
Please Consider the Environment before printing this Email
This email was sent from within RB plc the trading name of Reckitt Benckiser Group plc group of companies (http://www.reccol.com) This email (and any attachments or hyperlinks within it) may contain information that is confidential, legally privileged or otherwise protected from disclosure. If you are not the intended recipient of this email, you are not entitled to use, disclose, distribute, copy, print, disseminate or rely on this email in any way. If you have received this email in error, please notify the sender immediately by telephone or email and destroy it, and all copies of it.

We have taken steps to ensure that this email (and any attachments) are free from computer viruses and the like. However, it is the recipient's responsibility to ensure that it is actually virus free. Any emails that you send to us may be monitored for the purposes of ascertaining whether the communication complies with the law and our policies.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter