Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 2. april 2018

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Get it backwards
Erik Ribsskog 2. april 2018 kl. 02:35
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: The Center
Date: 2018-02-01 17:35 GMT+01:00
Subject: Get it backwards
To: Erik Ribsskog


Challenge gender norms and celebrate love.

View this message online
The Center Center Happenings
News & Events from your LGBTQ Community Center


Support Our Work

Broadway's Calling

Broadway's best will again challenge gender norms and celebrate love in all its forms as Broadway Backwards, the annual evening of gender-reversed performances of beloved showtunes, returns on Monday, April 2 at 8 p.m. to the Al Hirschfeld Theatre. This star-studded evening features performances from Broadway's brightest talents, honoring the great songs of musical theatre while challenging the boundaries and limitations of gender and sexuality.

Purchase Tickets
Get your tickets today before they sell out! Broadway Backwards is a one-night-only event produced by Broadway Cares/Equity Fights AIDS, benefiting Broadway Cares and The Center.

Upcoming Events
Free to Be Me
On Exhibit at The Center
In this moment of national xenophobia, transphobia and homophobia, award-winning photographer Steven Laxton is teaming up with The Center and Immigration Equality, the nation's leading LGBTQ immigrant rights organization, to celebrate trans and queer asylum recipients building new lives in the U.S.

Learn More

MASQ
Saturday, February 10, 2018, 10:30 p.m.
The McKittrick Hotel, 530 W 27 St, NYC
MASQ, the premier event hosted by The Center's Young Leaders, is known for its unique blend of mysterious masks, immersive entertainment and exhilarating performances. Drawing inspiration from New York's legendary ballroom scene, we will create an unforgettable evening in celebration of ball culture where gender has no boundaries and everyone is an icon. Tickets are available for $99.

Get Tickets

Kidding Around Winter Carnival
Saturday, February 17, 2018, 11 a.m.
It's cold outside, so we're bringing carnival-style fun for your little ones to The Center. Try your luck at our can and fishbowl tosses and spin a magical prize wheel when you win! We'll have mini-golf for the mini-athletes, and what's a carnival without face painting? Creativity will flow with paper plate animal mask making and coloring. And say hello to our friends from Camp Havaya who have some ideas for a great summer for your kids. Snacks and refreshments will be served.

Free Registration

Looking for more events? Check out our full calendar.
Ready to start building your family?


The Center is a leading expert in LGBTQ family building, providing a variety of resources for current and intended parents. Visit gaycenter.org/families to learn more about how we can help.

Cycle for the Cause

Every September we ride from Boston to New York City to raise awareness and funds for The Center's HIV and AIDS support and prevention programs. Check out the photos from last year's ride and join us at cycleforthecause.org.

View the photos

Become a Center Member

Employment Opportunities
Subscribe | Privacy Policy | Unsubscribe
The Lesbian, Gay, Bisexual & Transgender Community Center
208 W 13 St, New York, NY 10011 | gaycenter.org

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter