Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 2. april 2018

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Fun activities for how your kids learn!
Erik Ribsskog 2. april 2018 kl. 02:23
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Patheos - Zonderkidz
Date: 2018-02-11 15:28 GMT+01:00
Subject: Fun activities for how your kids learn!
To: Friend



Logo This email was sent on behalf of Zonderkidz
Our thought-provoking newsletters are supported by our advertising sponsors.
Patheos does not necessarily endorse the views they express or the products/services they offer.

The NIrV Seek and Explore Holy Bible Ready Set Learn
Children will love the NIrV Seek and Explore Holy Bible because it appeals to their individual learning styles. Your child will meet nine fun and friendly Wayees—animal guides each representing a different learning style so every kid can explore the Bible in a way that they can understand.

They’ll take an exciting journey through God’s Word doing activities, games, puzzles, crafts—and most importantly, soaking in what God wants them to know about His Word and His love for them. The Wayees will teach your child that God gave everyone unique abilities and made them special just the way they are.

Click to Learn MoreClick to Watch a Video

HOME | PRIVACY POLICY | SUBSCRIPTION CENTER | UNSUBSCRIBE
This email was sent because eribsskog@gmail.com has opted-in to receive special offers from Patheos. You may opt-out at any time by clicking the unsubscribe link above. Please allow up to 10 days for your email to be removed.

2037 Laskin Road Virginia Beach, VA 23454

Report Abuse to abuse@patheos.com.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter