Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. april 2018

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: It's out! Mr Gay Europe - the documentary - "The Journey Within"
Erik Ribsskog 3. april 2018 kl. 02:28
Til: juridisk
Kopi: office@mrgayeurope.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: The Office of Mr Gay Europe
Date: 2017-07-23 8:31 GMT+02:00
Subject: It's out! Mr Gay Europe - the documentary - "The Journey Within"
To: Erik Løvenbak ribsskog


THE JOURNEY WITHIN; From the wild parties in Stockholm to the rough mountains of Norway, the boys find themselves.

No Images? Click here


The Mr Gay Europe delegates at Viewpoint Snøhetta, Dovre, Norway, the summer of 2016.
The Mr Gay Europe mini-series "The Journey Within" is now available for streaming!
“The Journey Within; 10 years – 10 delegates” is a mini-series consisting of 4 episodes that tell the story and follows the journey of ten delegates from ten different countries participating in the 10th edition of the competition Mr Gay Europe.

What is love? How did they come out? And who will be the last man standing? The journey starts in Stockholm, Sweden during Stockholm Pride and ends up in the rural mountain village of Oppdal in Norway. Or is it there where the journey within really starts?

The young gay men take part in challenges and team efforts; they learn about gay Vikings and get blessed by a Bishop. They climb steep mountains and share their inner thoughts. There will be laughter and tears, love and friendship.

“The Journey Within” also tells the story about the first ten years of “Mr Gay Europe”, the first international gay competition looking for role models and heroes for young gays all over Europe and maybe even rest of the world.

Take a look at the trailer and watch all the four episodes here:

(PLEASE NOTE: This email gives you automatically a special introduction rate on the streaming; 58 percent off the full price when streaming one by one episode; valid till 31 July 2017)  Just click on the trailer below (free) to claim your offer. Enjoy!

The trailer from the Mr Gay Europe documentary "The Journey Within".

Mr Gay Europe / Move On Productions
www.mrgayeurope.com
You receive this email because you are on one of our mailinglists; thanks for being part of Mr Gay Europe family, fans and friends.
  Like
  Tweet
  Forward
Preferences  |  Unsubscribe

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter