Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. april 2018

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Vår og sommer med Skiklubben
Erik Ribsskog 3. april 2018 kl. 04:29
Til: juridisk
Kopi: Trondhjems Skiklub
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Trondhjem Skiklub
Dato: 12. mai 2017 kl. 12:31
Emne: Vår og sommer med Skiklubben
Til: eribsskog@gmail.com


Ingen bilder? Åpne i nettleseren.

VÅR OG SOMMER MED SKIKLUBBEN

17.MAI I FOLKETOGET
Vi oppfordrer og ønsker alle medlemmer med familier velkommen til å være med å markere dagen sammen med oss i Folketoget.
Vi møtes fra kl. 12.45 i Kongsgårdsgata ved Waisenhuset. Toget starter kl. 13. Se etter fanen vår.

SØNDAGSTUREN
Følg Søndagsturen gjennom våren og høsten og bli godt kjent i byens flotte markaområder. Skiklubben merker en ny tur for hver helg. Møt oss på Ladestien, ved Ringvebukta, lørdag 13.mai mellom kl. 11-14 til en trivelig prat og kaffe.

TRENINGSGRUPPER
Bli med og tren med Skiklubben! Vi tilbyr trening på flere nivå. Sjekk ut våre tilbud her!

TIL TOPPS
Bli med og registrer dine toppturer og delta i konkurransen om flotte premier. Til Topps tar deg til steder du kanskje aldri har vært før. Toppturene er beskrevet HER.

MULTISPORTSUKA
Aktiv sommerferie for barn mellom 8-12 år i uke 25, 26 og 33. Vi tar barn med på spenning og utfordring i marka. Informasjon og påmelding.

TRONDHEIMS BRATTESTE -utfordringen alle kan klare
Sett av lørdag 16.september og test dine krefter mot Gråkallen. Vi legger opp til en forrykende dag med høyt tempo og mye moro i løypa. Opplevelsen blir enda bedre når den deles med flere! Ta med familie, venner eller kolleger og bli med! La Trondheims Bratteste bli treningsmålet fram mot høsten.


Copyright © 2017 Trondhjems Skiklub, All rights reserved.
Du mottar mailen på bakgrunn av tidligere deltakelse i et av våre arrangement

Our mailing address is:
Trondhjems Skiklub
Pb 1185 Nyborg
Trondheim, Sør-Trøndelag 7420
Norway

Add us to your address book


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter