Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. april 2018

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Mr Ribsskog, Here's Complimentary Suzuki Accident AfterCare for Life
Erik Ribsskog 3. april 2018 kl. 00:10
Til: juridisk
Kopi: news@accident-aftercare.co.uk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Eastham Motors Suzuki, Wirral
Date: 2017-09-13 13:13 GMT+02:00
Subject: Mr Ribsskog, Here's Complimentary Suzuki Accident AfterCare for Life
To: eribsskog@gmail.com


 top_banner.png

Dear Mr Ribsskog

CALL SUZUKI FIRST

If you’re involved in an accident, call Suzuki First on 0800 107 1156
before your insurer and we’ll take care of things.


UNIQUE BENEFITS YOU WON’T GET
WITH YOUR INSURER

Guaranteed benefits Suzuki Accident
AfterCare Top 10
UK Insurers
Only Suzuki Genuine Parts and panels
Suzuki Approved Bodyshops operating to Suzuki repair standards
Free courtesy car when repaired by a Suzuki Approved Bodyshop
Repair guarantee at a Suzuki Approved Bodyshop 5 Years 0 Years
Safety rating and resale value preserved by using Suzuki Genuine Parts
Protect your manufacturer warranty by using Suzuki Genuine Parts

Research of UK motor insurers’ policy wordings


FIVE REASONS TO CALL SUZUKI FIRST
AFTER AN ACCIDENT

End-to-end handling of your motor claim. We’ll even liaise
with your insurer on your behalf

Your car will be repaired at a Suzuki approved bodyshop
using Suzuki Genuine Parts. If your insurer handles your
claim they᾿re unlikely to guarantee this

Your car will get the Suzuki treatment by our trained
technicians, helping to protect its safety standard,
manufacturer warranties and resale value

We’ll recover your Suzuki anywhere in the UK*

We’ll give you a courtesy car whilst yours is repaired

... All at no cost to you


WHAT TO DO NOW

Save 0800 107 1156 as Suzuki First to your phone

Get your free key tag here


Eastham Motors Suzuki, Wirral
1247 New Chester Rd, Birkenhead, Wirral CH62 0AA



UNSUBSCRIBE    PRIVACY POLICY


* Accident recovery is provided when you use Suzuki Accident Aftercare to handle your claim on your behalf with your insurer. If you cancel the recovery of your vehicle, you will be liable for any cancellation charges incurred. Or if your insurer rejects your claim, you will be liable for any recovery costs incurred.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter