Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 31. oktober 2018

De samme som ødela Svelvik kommune sin økonomi, ved å bygge noen 'Mars-bygninger', på Berger skole, (for cirka ti år siden). De prøver visst nå, å ødelegge Nye Drammen kommune sin økonomi, ved å bygge et byhus, (for Svelvik), til cirka 50 millioner, (eller hva det var igjen). Noe sånt


https://www.svelviksposten.no/svelvik/nyheter/kommunesammenslaing/byhuset-ute-av-neste-ars-budsjett/s/5-74-53960

PS.

Kinogården er visst et forsamlingshus.

Og samfunnshuset er jo et forsamlingshus.

Og så skal de også ha byhus.

(Altså et tredje forsamlingshus.

De fleste kommunale kontorer blir jo flyttet til Drammen.

Men landbrukskontoret skal ligge i det som nå er Svelvik rådhus.

Så dette byhuset er ikke for å ha kommunale kontorer i heller.

Som man kanskje kunne tro.

Hvis man ikke fulgte med, i Svelviksposten).

Etter skandalen med dyre/unødvendige 'Mars-bygninger' på Berger skole, (for noen år tilbake).

Noe som resulterte i at skolen ble nedlagt, for å spare penger, siden at utbyggingen førte til for høy kommunal gjeld.

(For å si det sånn).

Man må si at de er stormannsgale, vel.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:


https://www.svelviksposten.no/kultur/nyheter/nye-svelvik-bys-vel-er-stiftet/s/2-2.1781-1.8094328

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter