Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 31. oktober 2018

Dette var visst et narkotika-dødsfall


https://www.svelviksposten.no/vis/dodsannonser/

PS.

Min farfar flyttet til Berger, i mellomkrigstiden.

Og jeg har drevet en del med slektsforskning, og lest på Berger-nettsteder og Berger-Facebook-grupper, osv.

Men jeg har ikke sett noe, om McNie og/eller Scarborough.

(Sånn som jeg husker det).

Så disse er innflyttere, (til Berger), kan det virke som.

For det var også sånn, at jeg bodde, på Berger, på så og si hele 80-tallet, (og mye av 70-tallet).

Og jeg kan ikke huske disse navnene, fra den tida.

(For å si det sånn).

Det er Eastwood og Bullen, som liksom er Berger sine britiske slekter.

(Vil jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Man kan også se, (i PS-et ovenfor), at faren til Knut Sverre Aase er død.

Og Knut Sverre Aase er kjent, fra johncons-blogg.

(Fra en Facebook-samtale.

Som jeg publiserte, for noen måneder siden.

Var det vel).

Jeg lurte på det, som min søster Pia sa, (på siste halvdel av 80-tallet vel).

At hu hadde tatt med Eva 'Svelvik Open' Olsen, til min fars samboer Haldis sitt hus.

Og så hadde Eva Olsen og Knut Sverre Aase, hatt sex, på badet til Haldis.

(Noe sånt).

Men det stemte ikke, ifølge Knut Sverre Aase.

(Noe sånt).

Men jeg husker at Pia, betalte en gutt, noen mynter, (et par kronestykker, var det vel), for å stå under et tre, (i en halvtime/time), i hagen vår, i Jegersborggate, i Larvik, (da vi bodde hos vår mor der, på slutten av 70-tallet).

Så Pia kunne kanskje ha vært troendes til, å betale enten Knut Sverre Aase eller Eva Olsen penger.

For å være, nede hos Haldis.

(Hvor Pia bodde i 6-7 år, på 80-tallet).

Og så har kanskje Eva Olsen trodd, at Knut Sverre Aase, (som hu hadde sex med), var meg.

(Men jeg var så og si aldri nede hos Haldis, på siste halvdel av 80-tallet.

Jeg bodde aleine i leiligheter som min far eide, (først i Hellinga og så i Leirfaret).

Noen hundre meter unna der Haldis, Pia og min far bodde).

For Eva Olsen dro meg en gang med, til sine besteforeldre, (i Svelvik).

Etter at min søster Pia, hadde dratt meg med, til sin venninne Cecilie Hyde der.

(Dette var vel en gang skoleåret 1988/89).

Så det er noe rart, rundt det med at Knut Sverre Aase og Eva Olsen hadde sex, på badet til Haldis, (vil jeg si).

Og Knut Sverre Aase er visst singel.

Men hvis han er så flink med damer, (hu Eva Olsen var jo en skjønnhet, må man vel si).

Hvorfor er han da singel.

Det henger ikke på greip.

(Må man vel si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:


https://www.facebook.com/jenny.s.mcnie

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter