Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 31. oktober 2018

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Benrester kobles til 35 år gammel kidnapping
Erik Ribsskog 31. oktober 2018 kl. 19:52
Til: juridisk
Kopi: schibsted , vg.nyhetsbrev@vg.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: VG
Date: Wed, 31 Oct 2018 04:53:23 +0000 (UTC)
Subject: Benrester kobles til 35 år gammel kidnapping
To: Erikur Ribsskogur

God morgen, Erikur Ribsskogur. Selv om navnet hennes ikke ble nevnt
var det bare én person hele Italia tenkte på da det ble kjent at det
var funnet menneskelevninger under...
[image]
[image]
God morgen, Erikur Ribsskogur

Selv om navnet hennes ikke ble nevnt var det bare én person hele
Italia tenkte på da det ble kjent at det var funnet menneskelevninger
under oppussingen av Vatikanets ambassade i Roma: 15 år gamle Emanuela
Orlandi.

I USA sa superstjernen Kanye West i natt at han trekker seg fra
politikken og vil konsentrere seg om kunsten. «Jeg er blitt brukt til
å spre budskap jeg ikke tror på.», sa rapperen som de siste årene ofte
har dukket opp i rampelyset sammen med president Donald Trump.

Norske Geir Pedersen skal ifølge nyhetbyrået Reuters ha blitt uformelt
godkjent av av FNs sikkerhetsråd som ny spesialutsending i Syria. Og i
Indonesia har de trolig funnet flyet som styrtet utenfor Jakarta med
189 passasjerer om bord på mandag.

Krf-leder Knut Arild nekter å gi opp selv om delegatvalget endte med
blått flertall. Nå er det bare et mirakel som kan redde ham. 🙏

Ha en fin onsdag!

[image]

Med vennlig hilsen,
Erlend Fernandez Stedding journalist i VG

Fikk du med deg disse sakene?

[image]
Syvbarnsmor tiltalt for to drap: Kjemper mot undercover-bevis
En spektakulær undercover-operasjon er blant bevisene mot
syvbarnsmoren som er tiltalt for to drap i Kristiansand. Deler av
samtalene kvinnen hadde med undercover-agenten «Anna», ønsker hun å
forhindre at retten skal få høre.
Les hele saken

[image]
UDI: En høy andel takker nei til asyl i Norge
Inntil ti prosent av de syriske kvoteflyktningene som er valgt ut av
FN og UDI, takker nei til å bo i Norge. Det er en «høy andel», ifølge
UDI.
Les hele saken

[image]
Over og ut for Keplerteleskopet etter nesten ti år i universet
Etter å ha jaktet på skjulte planeter i nesten ti år, er det over og
ut for NASAs topp-teleskop.
Les hele saken

[image]
Ungarsk fotograf slipper fengsel etter angrep på flyktninger
Ungarsk høyesterett har opphevet dommen mot TV-fotografen som sparket
mot flyktninger ved en ungarsk grenseby.
Les hele saken

[image]
Norsk fisker med verdenssensasjon
Vanligvis strekker ikke armene til når fiskere skal vise størrelsen på
fangsten. Asgeir Alvestad måtte frem med fingeren.
Les hele saken

[image]
Har du en god historie? VG betaler for tips
Unsubscribe / Meld deg av nyhetsbrevet

If you'd like to unsubscribe and stop receiving these emails click here.

[image]

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter