Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 31. mai 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Grønn Torsdag 23. april kl. 20: Grønn politikk under og etter koronakrisen
Erik Ribsskog 31. mai 2020 kl. 20:34
Til: Lasse Rodum-Heger
Kopi: juridisk , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , Viken MDG
Hei,

nå er ikke jeg medlem av de grønne.

Så det skal vel ikke til noe ombud dette.

Dere får heller sende det, til en administrerende direktør.

Eller det nærmeste dere har av dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 18. mai 2020 kl. 15:55 skrev Lasse Rodum-Heger :
Hei Erik,

Jeg ble satt på kopi i denne e-posten siden jeg er personvernombud hos MDG.

Jeg finner ikke informasjon knyttet til e-postadressen din i noen av systemene våre. Jeg skal snakke med medlemsansvarlige i morgen for å høre om han har noen tanker rundt hva som kan ha skjedd. Hvis vi ikke finner ut av det tar vi kontakt med leverandøren av medlemssystemet vårt, som skal kunne se hvorfor du fikk denne e-posten. Jeg kontakter deg når jeg vet mer.

Med vennlig hilsen,
Lasse

man. 18. mai 2020 kl. 14:35 skrev Viken MDG :
Hei Erik,
Det er mulig at noen av har registrert seg i vårt medlemssystem med en e-postgruppe eller noe som du er med i. Kunne du sjekket hvem som står som mottaker på e-posten du mottok?

Vennlig hilsen


Eva Lien
Organisasjonsrådgiver
Viken Miljøpartiet De Grønne






søn. 17. mai 2020 kl. 07:26 skrev Erik Ribsskog :
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 4. mai 2020 kl. 15:19 skrev Viken MDG :
Hei Erik,
Dette er et nyhetsbrev som ble sendt til alle medlemmene i Viken MDG. Beklager om det ved en feiltakelse ble sendt til deg.

Vennlig hilsen


Eva Lien
Organisasjonsrådgiver
Viken Miljøpartiet De Grønne






tor. 23. apr. 2020 kl. 08:37 skrev Erik Ribsskog :
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Viken MDG
Date: tir. 21. apr. 2020 kl. 10:57
Subject: Grønn Torsdag 23. april kl. 20: Grønn politikk under og etter koronakrisen
To:


Hva er grønn politikk under og etter koronakrisen? Hva mener du? Landsmøtet i MDG skal vedta en resolusjon til helgen som omhandler koronapandemien. Blant forslagene ligger det inne punkter om beredskap, sosialt sikkerhetsnett, økonomi, opprettholdelse av bedrifter, fossil energi versus grønne næringer, videreforedling av naturressurser, matsikkerhet, antibiotikaresistens, WHO og demokrati. Hva er kontroversielle temaer? Hva er helt nødvendige tiltak?

Møtet finner sted på Zoom, og du logger deg på ved å bruke denne lenken:

https://zoom.us/j/95805856341?pwd=bXk1MnBtT1NqQnlxUmJsWUYzdTVJdz09

Logg deg på gjerne ti minutter før, slik at du får testet lyd og bilde. Du deltar sammen med oss andre med kamera og mikrofon.

Velkommen til Grønn Torsdag.

Med grønne hilsener
Karina og Jon


--




Lasse Rodum-Heger
IT-konsulent / Webansvarlig
+47 993 71 474

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter