Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 31. mai 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Request #377788: Er du fornøyd med hjelpen du fikk?
Erik Ribsskog 31. mai 2020 kl. 20:57
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk
Hei,

dere kutter ut historien når det gjelder mailene.

Men jeg har ikke bestilt noe av dere.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt, (eller prøvd å bestille), i mitt navn.

Og jeg ønsker også, at dere forteller meg, hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at dette skjer, med andre borgere.

Erik Ribsskog


tir. 19. mai 2020 kl. 16:05 skrev :
Takk for din henvendelse.
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

Gi tilbakemelding på vår kundeservice ved å svare på spørsmålet under.

Er du fornøyd med hjelpen du fikk?

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Her er en påminnelse om hva henvendelsen din dreide seg om:


Kundeservice, 19. mai 2020, 14:13:24 CEST:
Hei Erik,

finner ikke noen ordre registrert på ditt navn eller e-post på vår nettbutikk.

Det er ikke mulig å handle på nett hos oss uten å ha tilgang til din Klarna konto eller ditt personnummer.

Foreslår at du sperrer din konto hos Klarna om du har problemer med dette.

Anbefaler deg også å anmelde dette til politiet.


Fant to ordre på "klikk og hent" på butikken i Oslo City, som de umiddelbart hadde kansellert. Disse ordrene er kun for å holde av varer og ingen betaling blir trukket på disse.

Er det noe mer du trenger hjelp med eller lurer på, må du gjerne kontakte oss igjen.

Ha en flott dag videre!



Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 17. mai 2020, 22:27:19 CEST:
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #373770 "Klage/Fwd: [Forespørsel mot..."

Re: Request #373770: Er du fornøyd med hjelpen du fikk?: Hei,

jeg pleide å kjøpe noen CD-er av dere, på 90-tallet.

Der det tidligere het Platebaren Grønland, (hvor en ved navn Kenneth Sevland en gang dro meg med, på en ungdomsskole-tur til Oslo, fra Svelvik).

Men jeg har ikke bestilt noen høytalere.

Det er et nettsted, som heter Encyclopedia Dramatica, (som blir kalt Wikipedia sin onde tvilling), som styrer et slags 'troll-post'-angrep mot meg, (kan det virker som).

Så det er bra hvis dere kan finne ut hvem disse køddene er.

Jeg lurer også på hva dere akter å gjøre, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre kunder, i fremtiden.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

ons. 29. apr. 2020 kl. 11:10 skrev :

[09XQ87-Z950]

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter