Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. juni 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(ejTag:2038730) Klage/Fwd: iiglo BE1-316 fryseboks er vedlagt som en huskeliste
Erik Ribsskog 1. juni 2020 kl. 17:00
Til: kjopshjelp@komplett.no
Kopi: juridisk , post@canica.no
Hei,

dere kutter historien fra mailene.

Jeg har som sagt ikke registrert noe konto hos dere.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem som har registrert en konto i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer med andre borgere.

Jeg ønsker også at dette sendes til en overordnet, (helst en som har et etternavn, hvis det ikke er for forlangt).

Erik Ribsskog


man. 18. mai 2020 kl. 08:30 skrev :


Hei.

Får ikke gjort noe i forhold til denne saken, da jeg ikke ser at det gjort noe. Ser at du har en konto tilknyttet denne eposten. Hvis du har noe i handlekurven og ikke går videre til kassen, så får du en epost automatisk at det ligger noe i handlekurven.

Ha en fortsatt fin dag.

Med vennlig hilsen
Sondre
Customer Care

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter