Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. juni 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Betalingsinformasjon for ditt kjøp hos Interflora Norge SA
Erik Ribsskog 1. juni 2020 kl. 15:14
Til: Faktura
Kopi: juridisk , faktura@afterpay.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , post@arbeidstilsynet.no, post
Hei,

som det fremgår av mine tidligere mailer, så sender jeg om identitetstyveri til Datatilsynet.

Det har jeg gjort siden Ålesund brant liksom.

Dette 'troll-post-angrepet' har vart, i mer enn ti år.

Og det begynte i England, (hvor jeg har arbeidssak mot Arvato, som vel eier deres inkassobyrå Afterpay, ser det ut som), hvor jeg bodde fra 2004 til 2014.

Og jeg kontaktet politiet i starten, men de ville ikke gjøre jobben sin.

Og det heter seg, at det skal være åpenhet i samfunnet.

Så jeg ønsker likevel at dere informerer meg, om hvem disse kjeltringene er, som har bestilt i mitt navn.

Og jeg ønsker også at dere forteller meg, hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere.

Erik Ribsskog


man. 18. mai 2020 kl. 10:34 skrev Faktura :
Hei,



Vi må ha en kopi av anmeldelse til politiet før vi kan gjøre noe med dette.



Med vennlig hilsen



interflora@interflora.no





INTERFLORA NORGE SA
Billingstadsletta 13
1396 Billingstad
Tlf  66 85 75 00
www.interflora.no
Facebook_web  Youtube_web  Linked_in_web

Fleurop-Interflora-Primary-Gold-on-Black-CMYK





Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 16. mai 2020 04:55
Til: juridisk
Kopi: faktura@afterpay.no; post@inkassoklagenemnda.no; Faktura
Emne: Klage/Fwd: Betalingsinformasjon for ditt kjøp hos Interflora Norge SA



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tor. 7. mai 2020 kl. 23:06
Subject: Betalingsinformasjon for ditt kjøp hos Interflora Norge SA
To:



Fakturainformasjon for ditt kjøp hos Interflora

Fakturainformasjon for ditt kjøp hos Interflora

HEI ERIK LØVENBALK,



Takk for at du har valgt å betale med Afterpay for ditt kjøp hos Interflora. All informasjon du trenger finner du i denne e-posten. Vi imøteser din betaling senest den 21.05.2020.



HÅNDTÉR DIN BETALING





Din ordre hos
Bilde er fjernet av sender. Logo_Merchant



Ordredato
07.05.2020

Fakturanummer
1802885

Forfallsdato
21.05.2020

Vare

Antall

Pris

Rosa Hortensia

225,00

Lollipop

20,00

Et passende kort

20,00

Frakt-/leveringsomkostninger

150,00

Fakturagebyr

29,00

TOTALT

444,00 KR

Hvordan vil du betale?

Velg selv hvordan du vil betale - logg inn på myAfterpay for å dele opp din faktura eller betale med kort



HÅNDTÉR DIN BETALING

Betalingsinformasjon

Bruk betalingsinformasjonen nedenfor dersom du ønsker å betale i din nettbank.

Betal til:

AfterPay

Konto:

15030825141

KID:

6108790054450000019

Forfall:

21.05.2020

Å betale:

444,00

Hent faktura som pdf.

Har du spørsmål om faktura?
Kontakt oss på AfterPay | kundeservice@afterpay.no | Tel. 22878930

Har du spørsmål om kjøpet?
Kontakt Interflora | faktura@interflora.no | Tel. 66857550

Denne e-posten er sendt til deg som har valgt å betale med AfterPay.
E-posten er automatisk generert og kan ikke besvares.
Mottakere: ERIK LØVENBALK RIBSSKOG eribsskog@gmail.com

AfterPay, en del av Arvato Finance AS.
Arvato Finance AS | PB 331 Sentrum, 0101 Oslo | Org.nr: 994 210 130

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter