Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 20. juli 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din ordre er mottatt, #200169004
Erik Ribsskog 20. juli 2020 kl. 22:02
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@maxbo.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: 'Maxbo
Date: ons. 15. jul. 2020 kl. 15:26
Subject: Din ordre er mottatt, #200169004
To:


Maxbo
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog
Takk for din reservasjon. Din ordre vil bli plukket i løpet av 2 timer (innen varehusets åpningstid). Du vil motta hentemelding på e-post og SMS når dine varer er klare til å hentes.

Redusert kapasitet
Vi har for øyeblikket redusert kapasitet på grunn av situasjonen rundt coronaviruset. Det kan derfor ta noe lenger tid enn 2 timer før bestillling er klar for henting. Vi beklager dette. Les mer om våre tiltak.
Ordresammendrag
Hentenummer: 200169004
Ordrenummer: 200169004
Bestillingsdato: 15.07.2020
Betaling: Betales ved vareutlevering i butikk
Leveringsmåte: Klikk & hent
Status: Åpen
Solgt til
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnummer: 48621954
Klikk & hent
Varehus: Maxbo Ålesund
Adresse: Nedre Strandgate 38 Se Kart
Postnummer- og sted: 6005 Ålesund
 
Har du spørsmål? Kontakt oss her
Produkter
Produkt Pris pr. enhet Antall Total Pris
Maxbo Tørrbetong B20 25kg
Maxbo Tørrbetong B20 25kg
Artikkelnummer: 2861640
Nobb-nummer: 52878280
59,- 10 590,-
Bestillingsverdi 590,-
Fraktomkostninger 0,-
Totalsum 590,-
Herav MVA 118,-
MAXBO  |  www.maxbo.no  |  Kontakt vår kundeservice ved spørsmål   |  Org.nr. 980079872

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter