Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 20. juli 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse - DutyFree ankomst Oslo Lufthavn
Erik Ribsskog 20. juli 2020 kl. 22:19
Til: juridisk
Kopi: klikk-ank-osl@dutyfree.no, elh@forbrukertilsynet.no, juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Tax Free Norway, ankomst, Oslo Lufthavn
Date: ons. 15. jul. 2020 kl. 12:03
Subject: Ordrebekreftelse - DutyFree ankomst Oslo Lufthavn
To:



Ordrebekreftelse fra Tax Free Norway

Din Klikk & hent bestilling fra Tax Free Norway
Takk for bestillingen!
Du henter dine varer hos Tax Free Norway, ankomst, Oslo Lufthavn




Vi har registrert følgende:
Ordrenummer: TRN00729048
Navn: Erika Løvenbalk Ribsskog
Dato for henting: 25.07.2020
Klokkeslett: 14:00
E-postadresse: eribsskog@gmail.com
Telefon: 48621954
Fødselsdato: 25.07.1970

Antall reisende: 1

Hva om en vare er utsolgt?
Dersom et produkt er utsolgt vil du få beskjed om dette. Vi tar kontakt på e-post eller informerer deg i kassen ved henting. Andre produkter i din bestilling blir pakket som vanlig.



Åpningstider
Butikken er åpen så lenge det går flyvninger til og fra flyplassen.




Her henter du din Klikk & hent bestilling





Din bestilling


1 stk, 289,00 NOK pr stk.

bareMinerals Glisten Up Moxie Lipgloss
Produktnummer: 1412978


1 stk, 299,00 NOK pr stk.

Versace Woman
Produktnummer: 633662
Innhold: 100.0 ml


1 stk, 169,00 NOK pr stk.

Galliano Vanilla
Produktnummer: 98757


Totalpris: 757,00 NOK

Bli medlem av Tax Free & Me Tax Free & Me - Surprise Me
Lenker til avinor.no

Full kontrol på din reise med Avinor

Har du spørsmål til din bestilling?
Send svar til denne e-post.

Andre henvendelser sendes til: kundeservice@tax-free.no

Tjenesten leveres av Travel Retail Norway AS. Travel Retail Norway er ansvarlig for taxfree-handelen på de fem største flyplassene i Norge.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter