Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 20. juli 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Medlemsundersøkelse for KrF
Erik Ribsskog 20. juli 2020 kl. 22:44
Til: Kristelig Folkeparti
Kopi: juridisk , KrF Informasjon , Politikk Høyre , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "sande.vgs" , Akademikerforbundet
Hei,

men hvordan kan dere gjøre den samme feilen igjen og igjen?

Sitter dere og røyker hasj der, eller noe sånt?

Det går ikke an.

Jeg ønsker å vite hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 14. jul. 2020 kl. 20:27 skrev Kristelig Folkeparti :
Hei igjen



Som vi skrev i forrige mail:

Det kan se ut som det er noen som gjentatte ganger har meldt deg inn i KrF, ved å bruke ditt navn og din e-post.

Vi har slettet ditt medlemsskap straks du har gitt beskjed om, hver gang.

Når noen melder seg inn hos oss får vedkommende en epost om at de er innmeldt, og det har også du fått.

Da har du mulighet for å gi tilbakemelding om at du er meldt inn ved en feil.

Hvis du ikke gjør det vil du stå som medlem til etter at kontingentkrav er sendt ut, hvis den ikke betales slettes du som medlem.



Ditt medlemsskap er avsluttet, og du vil ikke motta noe mer fra oss med mindre du melder deg inn.





Alt godt,



Kristelig Folkeparti


krf_logo_cmyk





Fra: Erik Ribsskog
Sendt: tirsdag 14. juli 2020 18:33
Til: juridisk
Kopi: KrF Informasjon ; Kristelig Folkeparti ; Politikk Høyre ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Klage/Fwd: Medlemsundersøkelse for KrF



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Kristelig Folkeparti
Date: fre. 12. jun. 2020 kl. 15:53
Subject: Medlemsundersøkelse for KrF
To:



Kjære KrF-er!

Vi gjennomfører nå en undersøkelse blant våre medlemmer. Under finner du en lenke til undersøkelsen. Jeg håper du har anledning til å svare på disse spørsmålene. Dine svar vil gi oss viktig innsikt i arbeidet frem mot valget i 2021.


Følg denne lenken for å besvare undersøkelsen:
Ta undersøkelsen



Besvarelsen anonymiseres i det du sender den inn, og svarene vil ikke kunne knyttes til deg personlig.

Undersøkelsen må besvares senest søndag 21. juni.


Alt godt,
Geir Morten Nilsen
Generalsekretær
Kristelig Folkeparti




Trykk her for å ikke motta medlemsundersøkelse i fremtiden

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter