Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 16. juli 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din bestilling fra Skargards Badestamp AS
Erik Ribsskog 16. juli 2020 kl. 19:07
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@skargards.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Skargards Badestamper
Date: tor. 16. jul. 2020 kl. 07:39
Subject: Din bestilling fra Skargards Badestamp AS
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Takk for bestillingen din!
Hei Erik,
Bestillingen din er mottatt, og vi sender deg snart en e-post med mer informasjon om prosessen. Nedenfor finner du spesifikasjonene i bestillingen din. Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis du har spørsmål.
Kjøper
Erik Løvenbalk Ribsskog
Selger
Skargards Badestamp AS
Betalingsmetode
Bankoverføring
Salgs- og leveringsbetingelser
Les alle betingelser og vilkår her
Leveringsadresse
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Norge
Produkter
Panel 190 Perlehvit Til 4–5 personer
1 st
kr 27 900
Frakt
kr 0
MVA (25%)
kr 5 580
Totalt
kr 27 900
Takk for at du valgte Skargards.
Med vennlig hilsen
Skargards Badestamper

Telefon 51 52 30 00
https://www.skargards.no

Skargards Badestamper
Facebook logo Lik oss på Facebook
Instagram logo Følg oss på Instagram

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter