Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 7. juli 2020

Min tidligere bestekamerat Frode Kølner har fylt 50 år, (så han er også noen måneder eldre enn meg, som Magne Winnem, Kristin Sola og Andre Willassen)



PS.

Min tidligere Torstrand-klassekamerat Sølvi, (som var min lillesøster Pia sin bestevenninne, på slutten av 70-tallet), har også fylt 50:


PS 2.

Mer om at min tidligere klassekamerat Andre Willassen, (som var på innflyttingsfesten min, på St. Hanshaugen, i 1996), har fylt 50, (fra Dagsavisen Fremtiden 28. februar 2020):


PS 3.

Man kan forresten se, at min tidligere klassekamerat, (og plageånd), Odd Einar Pettersen, fylte 50 år, samme dag, som Willassen.

(Tirsdag 3. mars).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Min tidligere klassekamerat, (fra Berger skole og Svelvik ungdomsskole), Espen Melheim, har også fylt 50, (fra Dagsavisen Fremtiden 22. mai 2020):

PS 5.

Hvis man ser i PS-et overfor.

Så kan man se, at min tidligere klassekamerat, fra Svelvik ungdomsskole, (Nora) Jeanette Oulie, også har fylt 50 år.

(Tirsdag 26. mai).

Og min tidligere klassekamerat, (fra Sande videregående), Svein Hellum, fylte også 50, samme dag.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter