Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 7. juli 2020

Nå har neger-naboen satt gressklipperen sin, i min hage



PS.

Her er mer om dette:


PS 2.

Enda mer om dette:


PS 3.

Det var også sånn, tidligere i sommer.

At når negeren klipte plenen.

Så klipte han, bortimot en meter, inn på min side.

Så neger-naboen tar seg friheter, (må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 4.

Det var forresten, en kar, i en gul uniform her, i dag, og klipte plenen.

(Antagelig en fra kommunen.

Og han hadde en mye større gressklipper, (som antagelig gikk på bensin, eller noe lignende).

Noe sånt).

Og da lå gressklipperen til naboen, i hagen, (husker jeg).

Men da kikka jeg ut, fra soveroms-vinduet.

Så jeg så ikke, at gressklipperen lå, i min hage.

Men det er mulig, at han fra kommunen, kan ha flytta på gressklipperen.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Da jeg flytta inn her, (for snaue to år siden).

Så fikk jeg en tjukk perm, hvor det stod, om alt mulig, (om denne kommunale leilighet).

Men det stod ikke et ord, om plenklipping.

Så det var sånn, at jeg lurte på, om jeg måtte kjøpe meg gressklipper.

Men jeg tenkte vel, at da hadde jeg fått rekvisisjon, på gressklipper, (fra Nav).

(Noe sånt).

Og etter X antall måneder, så kom det noen, og klipte plenen, (utpå seinhøsten).

(Så det var ingen som klipte plenen, i august og september.

Tørr jeg nesten å si.

For jeg husker at jeg tenkte, at det ikke gjorde noe, at gresset ble veldig langt.

For da ble det gresset, til gjødsel, for plenen, våren etter.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Seinere så har jeg lest, et eller annet sted.

At det er kommunen, som skal klippe plenen, for de med kommunale leiligheter.

(Noe sånt).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Nå like etter midnatt, natt til onsdag.

Så gikk jeg ut, for å hente posten, osv.

Og da tok jeg en kikk i hagen.

(Det var for mørkt til å ta bra bilder).

Og da så jeg, at den gressklipperen, lå på min side, av hagen.

Så jeg heiv den over igjen, (til neger-naboen), for å si det sånn.

Det er for ille, at man må drive å passe på naboer, (og kommunen), sånn.

Negerungene til naboen.

De driver nå og da, og flyr, gjennom hagen min og.

(Noe jeg har blogget om tidligere).

Så hvorfor de har sånne 'russiske' løsninger, (uten gjerde/hekk), i Bærum.

Det kan man kanskje lure på.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter