Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 4. juli 2020

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud utløper i dag ⌛️
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 06:05
Til: juridisk
Kopi: newsletter@newsletter.moreshop.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: tir. 30. jun. 2020 kl. 06:57
Subject: Månedens spesialtilbud utløper i dag ⌛️
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara








Du kan fortsatt rekke å spare opptil 450 kroner på månedens spesialtilbud




Nå er det snart siste sjanse

SISTE DAG: I resten av juni kan du som abonnent få ekstra stor rabatt på:


Bodywear fra Kari Traa

Vinyl TECH-hodetelefoner

Treningstrøye fra Craft

Lysestake og vasesett fra A Simple Mess


Tilbudet gjelder til og med 30. juni, så lenge lageret rekker.

Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108



SE MÅNDENS SPESIALTILBUD HER







Bodywear fra Kari Traa

MÅNEDENS TILBUD 149 kr.

Ordinærpris 599 kr.
Spar 75 %


KJØP SETT HER






Vinyl TECH-hodetelefoner

MÅNEDENS TILBUD 109 kr.

Ordinærpris 449 kr.
Spar 76 %


KJØP DEM HER







Treningstrøye fra Craft


MÅNEDENS TILBUD 129 kr.

Ordinærpris 350 kr.
Spar 63 %


KJØP TRØYE HER






Lysestake og vasesett fra
A Simple Mess

MÅNEDENS TILBUD 139 kr.

Ordinærpris 348 kr.
Spar 60 %


KJØP SETT HER







GÅ TIL MÅNDENS SPESIALTILBUD HER







Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no









30. jun 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter