Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 23. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Din henvendelse til Posten. Ref.16444783 [ ref:_00D20BwOI._5002X2kqrpz:ref ]
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 16:18
Til: EK Kristiansand kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , "post@inkassoklagenemnda.no" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , Faktura RB , polcustomercare@royalmail.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, amnestyis , HRW UK , customercare@postoffice.co.uk, fmovpost
Hei,

nå har jeg korrespondert, om det samme, med ei Barbro hos dere, og også med ei Elin, (dine kolleger), het hu vel.

Og det er snakk om kjempemange fakturaer, som dere sender meg.

Og da er det dumt, (som jeg har skrevet til Barbro og Elin), hvis jeg må gjenta det samme, hundre ganger liksom, fordi at dere har så mange kvinnfolk, som jobber, i et kontaktsenter.

Så jeg ønsker at dere istedet sender dette opp, til en direktør, eller noe lignende, sånn at jeg slipper å ta opp dette, med hundre forskjellige 'kloke koner'/'hekse-kjærringer', liksom.

(For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 24. jul. 2020 kl. 13:54 skrev EK Kristiansand kundeservice :
Hei.

Takk for din henvendelse til oss.

Hvis du er utsatt for ID-tyveri er det stor sannsynlighet for at andre bestiller varer i ditt navn. Hvis de har brukt ditt telefonnummer/mailadresse da de bestilte vil du få hentemelding når sendingen ankommer hentekontoret.

Skulle du få hentemeldinger på sendinger du ikke har bestilt vil vi anbefale at du tar kontakt med avsender.

Har sjekket sending 370726205729527301. Den er tilbakekalt av avsender.



Med vennlig hilsen

Randi Lian | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf: 22 03 00 00
E-post: kundeservice@posten.no

Posten Norge AS
www.postennorge.no | www.posten.no | www.bring.no


Følg oss også på: Facebook | Twitter



eribsskog@gmail.com


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: >
Date: man. 13. jul. 2020 kl. 16:15
Subject: Sending fra E-wheels Norge AS på vei til deg
To: >


Hei.
Det er en sending fra E-wheels Norge AS på vei til deg.

Sporingsnummer: 370726205729527301
Avsenders referanse: 531324 - 51340 - HX X7 30km Sølv ex

Sendingen har målene 19 cm x 51 cm x 118 cm.
Vekt: 17,15 kg.
Forventet ankomst 14.07.2020.

Spor sendingen her: https://posten.no/s/370726205729527301

Hilsen Posten

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
ref:_00D20BwOI._5002X2kqrpz:ref

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter