Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 23. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(Saksnummer:13679516) Teknisk support - Mobilsvar
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 18:41
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost
Hei,

nå har jeg skrevet med dine kolleger Sunniva og Mailinn, om det samme.

Jeg ba de, om å sende dette, opp til en leder/overordnet.

For det er litt dumt, å skrive om det samme, med hundre forskjellige 'hekse-kjærringer', (i et stort kontaktsenter), liksom.

Jeg vil heller ta dette, med en enkelt person.

(Sånn at jeg slipper å forklare om det samme, noe sånt som hundre ganger).

Så om du kan sende dette videre, til en leder/overordnet.

(Jeg har krav på ordentlig kundeservice.

Og jeg har hatt sjefer selv, (på 90-tallet), som har forklart, at man må kunne forvente, av alle ansatte, at de klarer, å ta imot en klage, (og bringe denne videre).

For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 23. jul. 2020 kl. 14:21 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei Erik,

Nå forstår jeg ikke hva du mener? Du ba om informasjon om hvordan du besvarer en samtale på mobilen din.
Hvem er det som kontakter deg?

Hvilket mobilnummer har du hos oss?


Vennlig hilsen

Monika
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Thu, 23 Jul 2020 14:12:42 +0200
Til: juridisk
Kopi: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Klage/Fwd: (Saksnummer:13679516) Teknisk support - Mobilsvar

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 13. jul. 2020 kl. 14:52
Subject: (Saksnummer:13679516) Teknisk support - Mobilsvar
To:

Hei,

Det kommer an på hva slags type mobil du har. Hvis du har en smart-mobil skal du som oftest trykke eller skyve/dra på det grønne symbolet som kommer opp på skjermen.

Hvis du trenger ytterligere hjelp må du besvare e-posten med informasjon om hvilket mobilnummer dette gjelder og hva slags type mobil du har, merke og modell.


Vennlig hilsen

Monika
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra:
Dato: Sun, 12 Jul 2020 12:53:33 +0200
Til:
Emne: Teknisk support - Mobilsvar

Kontaktformulær

Emne: Teknisk support
Underkategori: Mobilsvar

Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat

Navn: Frøken Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei

Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog+psykose@gmail.com

Spørsmål:
Hvordan svarer jeg når mobilen ringer?

ks sign_nyogo.jpg
40K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter