Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 23. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse nr. 1606030/knr. 469131
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 17:52
Til: Gamezone Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

er dette at du lekser opp?

Det vil jeg gjerne ha meg frabedt.

Dere 'nerder' får heller ansette noen ordentlige forretningsfolk til å svare på mailene deres.

Makan.

Jeg liker heller ikke at dere bruker mitt fornavn sånn, i hilsenen.

Det blir unorsk/klamt/nedlatende og at dere er for dus/personlige/kameratslige, synes jeg.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, (hva med forhåndsbetaling, for eksempel), som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 21. jul. 2020 kl. 08:03 skrev Gamezone Kundeservice :
Hei Erik,



Som nevnt i går er dette tredje gang du kontakter oss i tre separate tilfeller i forbindelse med ordre registrert med ditt navn.

Denne konto er opprettet med ditt navn, personnummer, adresse, e-postadresse og telefonnummer.

For at vi skal kunne kreditere faktura er vi nødt til å be om kopi av politianmeldelse på forholdet, enn så lenge er vi dessverre nødt til å opprettholde fakturaen.

Konto er sperret for handel med faktura inntil videre.



  Med vennlig hilsen

  Hauk Marki

  Telefon: 38 17 83 13

gamezone-white



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 20. juli 2020 23:50
Til: juridisk
Kopi: Gamezone Kundeservice ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post@inkassoklagenemnda.no
Emne: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse nr. 1606030/knr. 469131



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Gamezone.no
Date: søn. 12. jul. 2020 kl. 14:12
Subject: Ordrebekreftelse nr. 1606030/knr. 469131
To:







Bilde er fjernet av sender.

Ordrebekreftelse #1606030
                       
Takk for din bestilling! Noen av produktene er på lager, og disse vil bli sendt fra oss i dag 12.07.2020. Resterende varer vil bli ettersendt.

Bestilt

Lagerstatus

Hersheys Cookies & Creme Drops - 59g

1,00

På lager

30,00

Produktnr: 131248

Forsikring av pakke

1,00

På lager

20,00

Produktnr: 10

*** Disse produktene er ikke på lager og vil bli ettersendt ***

Mafia Trilogy Xbox One

1,00

Ventes inn

698,00

Produktnr: 145091

26.08.2020

Sum

748,00

Frakt

59,00

Gebyrer

29,00

Totalt å betale

836,00

Alle priser er ink. mva

Ordren sendes til

Sendingsmåte

Betalingsmåte

Erik Løvenbalk Ribsskog

Brevpost (hjem i postkassa)

Faktura med varen (Fakturagebyr kr 29,-)

(Sensurert av johncons-blogg)

NO-(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA

Feil adresse? Kontakt oss

Vi håper å se deg igjen snart!

Gamezone.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter