Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Play-Asia.com Order #44420021 Item Summary
Erik Ribsskog 17. august 2020 kl. 18:27
Til: juridisk
Kopi: customerservice@play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia
Date: man. 27. jul. 2020 kl. 13:39
Subject: Play-Asia.com Order #44420021 Item Summary
To:


 
Hi,

Thank you for your recent order #44420021 @ Playasia. Your order is now being processed. This E-Mail contains a summary of purchased items. Please check this email carefully, it lists availabilities, prices and release dates as of the time when placing the order.

Your personal order details page
(Sensurert av johncons-blogg)
Item Qty. Price
Google Play Gift Card (5000 Yen) digital
(Japan) 1 kr 496
~495.90 NOK Re-order
To re-order the same items again, please click here or click the re-order link on the right of each item.

Please see separate E-Mail for the chosen shipping method and click here for the payment instructions.
You may also be interested in these products

Google Play Gift Card (1500 Yen) digital
kr 172
Google Play Gift Card (3000 Yen) digital
kr 315
iTunes 5000 Yen Gift Card | iTunes Japan account digital
kr 477

Google Play Gift Card (20000 Yen) digital
kr 1,946
Google Play Gift Card (15000 Yen) digital
kr 1,459
Google Play Card (USD 100 / for US accounts only) digital
kr 1,022

Google Play Card (USD 50 / for US accounts only) digital
kr 553
PSN Card 10000 YEN | Playstation Network Japan digital
kr 1,001
Nintendo eShop Card 5000 YEN | Japan Account digital
kr 486
Thank you for shopping at Play-Asia.com


Your Playasia Team
http://play-asia.com



Crash Bandicoot 4: It’s About Time Shows Off “Snow Way Out” & “Dino Dash” Stages
Sakuna: Of Rice and Ruin Standard & Limited Editions Now Open For Pre-order!
Kamen Rider: Memory of Heroez Launches on October 29 | Pre-order Now!
Tonari ni Kanojo no Iru Shiawase: Curious Queen PS4 Retail Release Now Open for Pre-order

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter